1

بازگشت یک مجری ممنوع‌التصویر به سیما+عکس

سینماروزان: 29 اسفندماه که همزمان شده است با روز مادر یکی از مجریان ممنوع التصویر رسانه ملی، جلوی دوربین زنده آفتابی شد.

به گزارش سینماروزان این مجری محمدرضا حسینیان است که در سالهای اخیر  یک رسانه تصویری در حیطه مجازی را راه اندازی کرده و برخی از رویکرد خاص این رسانه در پوشش اخبار زندگی شخصی سلبریتیها به خصوص سلبریتیهای زن به عنوان دلیل ممنوع التصویری وی در رسانه ملی یاد کرده بودند.

حسینیان که فروردین ماه امسال شایعاتی درباره بازداشتش به علت ارتباط با جم منتشر شد و البته خیلی زود تکذیب شد، 29 اسفندماه در برنامه «گلخانه» روی آنتن رفت و بناست برنامه سال تحویل شبکه «شما» را هم اجرا کند که اینها نشان از رفع ممنوع التصویری دارد.

بازگشت حسینیان به تلویزیون از طریق شبکه سوم صورت گرفت یعنی شبکه ای به مدیریت علی اصغر پورمحمدی که در ماههای اخیر به خاطر حاشیه سازی های برنامه «هفت»ی که دامادش یوسف منصوری هم در تیم تولید آن حضور داشته است هدف انتقادات فراوان قرار گرفته است.

مشخص نیست بازگشت محمدرضا حسینیان به تلویزیون امتداد خواهد داشت و او در طول سال هم در رسانه ملی برنامه می‌گیرد یا نه ولی احتمالا این پرسش باید پیش روی این مجری باشد که آیا حضور صاف و اتوکشیده در رسانه ملی مسیری که در رسانه مجازی‌اش پیش گرفته را دچار دگرگونی نخواهد کرد؟

به هر حال حتی نزدیک شدن به بسیاری از مصادیقی که حسینیان در رسانه مجازی خود بر روی آنها مانور می‌کند خلاف عرفی است که در برنامه‌سازی‌های رسانه ملی دیده‌ایم و تناقضات روی آنتن با آنچه در رسانه مجازی این مجری روی می‌دهد زودتر از حد تصور حجم حواشی پیرامون این مجری را افزایش خواهد داد مگر آن که او به قیمت ادامه حضور در رسانه ملی بکوشد مسیری تازه را در رسانه مجازی خود در پیش گیرد.

محمدرضا حسینیان در رسانه ملی
محمدرضا حسینیان در رسانه ملی