1

بازگشت عادل بعد از تأیید رهبری؟؟+توصیه به جلیلی برای پرهیز از اغراق!

سینماروزان: روایت پیمان جبلی از دیدار با رهبری، ظن بازگشت #عادل_فردوسی‌پور به شبکه سوم و احیای نود را شکل داده؟

پیمان جبلی رییس #صداوسیما شنبه ۲۷فروردین به همراه #وحید_جلیلی دیداری را با رهبر معظم انقلاب بابت ارائه گزارش و بررسی مسائل داخلی صداوسیما داشته است.

محور اصلی این دیدار اخذ استمزاج #رهبر_انقلاب در مورد چند چهره شاخص فعلی و سابق رسانه ملی بوده است.

در این جلسه #جبلی به معظم له می‌گوید: #فردوسی_پور را میشود استفاده کرد و یا هنوز از سمت شما منع حضور دارد؟ رهبر انقلاب میگویند: مشی من در مورد اشخاص دخالت و نظر دادن شخصی نبوده و نیست و به غلط گفتند فلانی گفته که فردوسی پور در صداوسیما نباشد و از نظر من منعی برای استفاده از او نیست.

معظم له با بیان اینکه بنده همواره تاکید کردم باید روی محتوای ارایه شده نظارت کرد تصریح می‌کنند: باید از همه ظرفیت های رسانه ای که باعث نشاط، سرگرمی و بالا رفتن آگاهی مردم میشود استفاده کرد و در کنار آن مراقبت نمود محتوا در چارچوب ارزش های اسلامی، اخلاقی و انقلابی باشد.

ایشان جهت گیری های سیاسی در چگونگی بکارگیری افراد در #رسانه_ملی را نادرست میدانند و چنین نگاهی را باعث ناراحتی مردم ذکر میکنند.

پیمان جبلی در ادامه درباره رامبد جوان از معظم له سوال می کنند که #رهبری می گویند:  نظر من درباره #رامبد_جوان مثبت است.

جبلی ادامه می دهد «آیا پس از انتشار تصاویر وی در کانادا صلاح هست ایشان استفاده شود» که رهبر معظم انقلاب می گویند: نظر من درباره او بعد از آن سفر و حواشی اتفاق افتاده هم تغییری نکرده است و البته بازهم تاکید می کنند که اینقدر مصداقی و شخصی لازم نیست بپرسید.

در ادامه این دیدار رهبر انقلاب با تشکر از تلاشهای صورت گرفته در مدیریت جدید صدا و سیما انگشتری که در دست داشتند را به پیمان جبلی هدیه می کنند.

ایشان همچنین از حفظ نیروهای متخصص حزب اللهی در رسانه ملی میگویند و می افزایند: شنیده ام نیروهای خیلی خوبی در این مدت سازمان را ترک کرده‌اند‌ و این اصلا چیز خوبی نیست.

در پایان وحید جلیلی هم با ارایه گزارشی از تولید سرودهای انقلابی مثل#سلام_فرمانده در کل کشور خبر میدهد و می گوید: انشاالله از چنین آثاری بیشتر خواهید دید.

ایشان در پاسخ به تولید این سرودها ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته میفرمایند: به هیچ وجه راضی نیستم در این سرودها نسبت به شخصیت بنده تعاریف اغراق آمیز شود و بهتر است سمت و سوی معنوی به این سرودها بدهید.

بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه بعد از تأیید رهبری؟
بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه بعد از تأیید رهبری؟