1

اکران عنقریب #چپ_راست

سینماروزان: با رفع مشکلات و تعامل با ارشاد، کمدی سیاسی #چپ_راست بزودی روی پرده میرود‌.

#امیرحسین_حیدری مدیر موسسه پخش نمایش‌گستران با بیان مطلب فوق در برنامه حوض نقره رادیو ایران گفت: مشکلات فيلم کمدی #چپ_راست حل شده است و به زودی فیلم در نیمه دوم سال اکران خواهد شد و به نظرم می‌تواند آمارهای فروش را جابجا کند.

حیدری ادامه دهد: خوشبختانه در ماههای اخیر رونق اکران بیشتر شده و تعداد فیلم‌های روی پرده بالاست و امیدواریم به بهبود فروش همه فیلم‌های خوب.

حیدری درباره فعالیت‌های پیش روی موسسه نمایش گستران بیان داشت: کمدی #بانک_زده_ها که آخرین نقش آفرینی علی انصاریان است را روی پرده داریم. فیلم ستاره بازی هاتف علیمردانی، فیلم بی مادر مرتضی فاطمی و فیلم بیرو با محوریت زندگی علیرضا بیرانوند را احتمالا قبل یا مقارن جام جهانی اکران خواهیم کرد. فیلم روشن با بازی رضا عطاران را هم آماده اکران داریم. مشکلات فيلم کمدی #چپ_راست حل شده است و به زودی فیلم در نیمه دوم سال اکران خواهد شد و به نظرم می‌تواند آمارهای فروش را جابجا کند.

حیدری گفت: اوضاع سینماها بهتر می‌شود به خصوص که دوز چهارم واکسن هم در حال تزریق است. باید دست به دست دهیم تا سینما را مجدد در سبد خانوار قرار دهیم چون سینما همچنان تفریح سالم و ارزانی است. طرح شناورسازی قیمت بلیت سینماها باید ادامه یابد و دائمی شود و مدیریت طرح را به مدیران سینما بسپارند که در تعامل با صاحبان آثار، شناورسازی را پیش ببرند.

امیرحسین حیدری مدیر موسسه نمایش گستران از اکران عنقریب فیلم چپ راست خبر داد
امیرحسین حیدری مدیر موسسه نمایش گستران از اکران عنقریب فیلم چپ راست خبر داد