1

انتقاد «کیهان» از یک سینمای حوزه هنری؟!

سینماروزان: روزنامه اصولگرای «کیهان» در یکی از تازه ترین مطالب سینمایی خود به انتقاد از وضعیت اکران یکی از آثار دفاع مقدسی روی پرده یعنی «ویلاییها» پرداخته و به گلایه از این پرداخته که چرا سینماهای میدان انقلاب به نمایش این فیلم نپرداخته اند.

به گزارش سینماروزان فارغ از آن که بدتر از این وضعیت برای فیلمی به نام «قلب سفید قاصدکها» روی داده که آن هم دفاع مقدسی است و علاوه بر محدودیت سالن با ممنوعیت پخش تیزر تلویزیونی روبرو شده یکی از سینماهای مهم میدان انقلاب یعنی سینما بهمن متعلق به حوزه هنری است که انتقاد «کیهان» شامل این سینما هم می شود.

متن مطلب «کیهان» را بخوانید:

در شرایطی که مدیریت سینمایی دولت یازدهم، برای فیلم‌های سخیف و مبتذل، اکران گسترده را فراهم می‌کند، فیلم‌های دارای محتوای مردمی و ارزشی، با ظلم از سوی این مدیریت مواجه می‌شود. پس از انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج‌فارس 2» که تنها امکان نمایش در دو تالار یافت، این بار فیلم دفاع مقدسی «ویلایی ها» که از آثار تحسین شده جشنواره فجر هم بود، با اجحاف مواجه شد. به طوری که تعداد سینماهای اختصاص یافته برای نمایش این فیلم، نصف فیلم «گشت 2» است. همچنین با نگاهی به سینماهای نمایش دهنده این فیلم دفاع مقدسی می‌توان دریافت که هیچ یک از سینماهای میدان انقلاب به این فیلم اختصاص نیافته است!