1

انتصاب یک منتقد باسابقه در مدیریت روابط عمومی جشنواره کودک

سینماروزان: مجید زین العابدین دبیر جشنواره کودک در حکمی مصطفی محمودی از منتقدان باسابقه را به مدیریت روابط عمومی جشنواره کودک و نوجوان منصوب کرد.

مصطفی محمودی از فعالان باسابقه نقد، روزنامه نگاری و روابط عمومی است که علاوه بر تدریس در دانشگاه، هرازگاه برنامه‌های رادیویی آسیب شناسانه ای را در حیطه سینما اجرا و کارشناسی کرده است.

محمودی سابقه مدیریت در جشنواره های مختلف از فجر تا مقاومت و بسیج و ایثار و پانتومیم و… را برعهده داشته ضمن اینکه سالها دبیری اتحادیه ویدیورسانه ایران بود و بارها در هیات مدیره انجمن منتقدان سینما مسئولیت داشت.

انتصاب مصطفی محمودی به عنوان روابط عمومی جشنواره کودک
انتصاب مصطفی محمودی به عنوان روابط عمومی جشنواره کودک

مصطفی محمودی در حالی روابط عمومی جشنواره کودک را گرفته که تشتت نیروهای اغلب غیرمتخصص در ساختار قبلی روابط عمومی فارابی باعث شده بود که چه در اطلاع رسانی و چه در تولید محتواهای رسانه ای مفید درباره فعالیت های این ارگان، اختلالات متعدد به وجود آید.

در این حال محمودی باید بتواند از یک طرف بساط خودی و غیرخودی را از اطلاع رسانی جشنواره کودک برچیند و از طرف دیگر حرمت و اعتبار را به روابط عمومی کودک و سپس فارابی برگرداند‌. فارابی در دو سال گذشته از فقدان یک تیم روابط عمومی حرفه ای به شدت ضربه خورد و حالا محمودی باید با تمام توان، ساختاری یکدست و منسجم و حرفه‌ای را برای جشنواره کودک و سپس روابط عمومی فارابی ایجاد نماید…