1

انتصاب یک روابط عمومی خوش‌ذوق به‌عنوان مدیر پخش تصویرشهر

سینماروزان: موسسه تصویرشهر با مدیریت مسعود نجفی به حوزه پخش فیلم ورود کرد.

به گزارش سینماروزان، مجید اکبرشاهی مدیر تصویرشهر با اعلام خبر فوق گفت: مجوز برای ورود موسسه «تصویرشهر» به حوزه «پخش فیلم» صادر شده و از مسعود نجفی خواهش کردیم که مدیریت این بخش را به دست بگیرد.

اکبرشاهی ادامه داد:  خوش خلقی و تعامل مسعود نجفی خیلی در این حوزه به ما کمک خواهد کرد. سرگروه شدن پردیس ملت در اکران نوروزی هم بخشی از این موضوع بود و سعی خواهیم کرد در حیطه پخش، فعالیت‌های متفاوتی در پیش گیریم. موسسه تصویرشهر به عنوان یک دفتر پخش کارش را شروع کرده و مذاکراتی هم داریم تا در عید فطر فیلمی را برای پخش داشته باشیم.

مسعود نجفی سابقه سالها کار رسانه‌ای و روابط عمومی گری دارد و پیشتر مدیریت پردیس سینمایی تماشا را هم برعهده داشت. نجفی ازجمله مدیران زیرمجموعه اعتدال بود که بعد از تصدی گری مدیریت روابط عمومی سازمان سینمایی و جشنواره فجر، کوشید فضایی متعادل را برای ارتباط با اهالی رسانه و پاسخگویی مناسب به پرسش‌های آنها فراهم کند و بسیاری از سوءتفاهمات قبلی را برطرف نماید.

به نظر می‌رسد پخش تصویرشهر با زیرمجموعه سینمایی ملت، راگا، تماشا، کیان، رازی و شراکت در پردیس آزادی بتواند تا حدودی به فضای پخش فیلم رونق دهد.