1

استقبال فوق‌العاده مردمان لُر از فیلمی که می‌گفتند توهین به لُرهاست!+عکس

سینماژورنال: در حالی که در روزهای ابتدایی نوروز و در توجیه روی آنتن نفرستادن تیزرهای کمدی-سیاسی “ایران برگر” این شبهه مطرح شده بود که فیلم به لهجه لری توهین کرده است اما حالا در آمار فروش شهرستانها، این مناطق لرنشین هستند که پیشتازند.

به گزارش سینماژورنال از جمله شهرستانهای لرنشینی که مردمانش اقبالی مثبت به “ایران برگر” داشته اند ملایر در استان همدان بوده است.

جدیدترین اثر مسعود جعفری جوزانی که هم اکنون در طرح اکران نوروزی در سینما بهمن ملایر روی پرده است شب گذشته، یک شب به یادماندنی و بی‌نظیر را پشت سرگذاشت به‌طوری که تمام صندلی‌های این سینما مملو از جمعیت بود و تعدای از تماشاگران نیز روی پله‌های راهرو و برروی زمین نشسته بودند.

رکوردشکنی در ملایر

حضور این تعداد از تماشاگران در این سینما بی‌سابقه بوده و با این استقبال و دیدن فیلمی که با گویش آنها ساخته شده است، رکورد تعداد حضور تماشاگر از یک فیلم در شهرستان ملایر شکسته شد.

در غروب دیروز (سه‌شنبه) تماشاگران زیادی برای دیدن فیلم «ایران برگر» به سینما بهمن ملایر مراجعه کردند که تعدادی از آنها موفق به تهیه بلیط شدند و به تماشای فیلم نشستند و تعدادی دیگری نیز که در جلو گیشه تا پاسی از شب در انتظار بلیط بودند، موفق به تهیه بلیط نشدند و بلیط روزهای آینده را پیش خرید کردند.

ایران برگر

اکران “ایران برگر” در ملایر/برای وضوح، کلیک چپ کنید

آشتی مردم ملایر با سینما

محمود عبدلی باسابقه‌ترین کارمند در سینما بهمن ملایر، در مورد استقبال مخاطبان سینما از فیلم «ایران برگر» گفت: هرگز در طول این سال‌ها که در این سینما کار می‌کنم؛ با چنین استقبال و هیجانی از سوی تماشاگران برای دیدن یک فیلم مواجه نشده‌ام و خداوند را شاکرم که چند روز قبل از بازنشستگی‌ام توانستم چنین استقبالی را با چشمان خود از یک فیلم ببینم. خوشحالم که مردم با فیلم «ایران برگر» با سینما آشتی کردند و در زمانی که سینمای ایران وضعیت چندان مساعدی ندارد؛ با چنین آثاری شور و سرزندگی دوباره‌ای یافته است.

تجلیل مردمان ملایر از جوزانی

به گزارش سینماژورنال فردا پنجشنبه نیز طی مراسمی از مسعود جعفری جوزانی و عوامل “ایران برگر” در سینما بهمن ملایر تجلیل به عمل خواهد آمد. در این مراسم تعدادی از مخاطبان لر فیلم “ایران برگر” نیز حضور خواهند داشت.