1

استقبال فوق‌العاده از “ناردون” در شهرستانها و از جمله شهر مذهبی مشهد

سینماژورنال: کمدی داغ و مفرح “ناردون”  جزو معدود فیلمهای روی پرده است که توجه طیفهای مختلفی از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

به گزارش سینماژورنال این فیلم که سه هفته ای از اکران آن گذشته است توانسته علاوه بر تهران در شهرستانهای مختلف کشور هم اسباب به سینما آمدن خانواده ها را فراهم کند.

شهرهایی مانند اصفهان، سنندج، کرمانشاه، چالوس و مشهد از جمله شهرهای کشور هستند که اقبال مخاطبان به فیلم فوق العاده بوده است. فضای سلامت “ناردون” و پرهیز از توسل به شوخیهای جنسی سبب ساز آن شده که این فیلم در صدر فهرست آثاری جای گیرد که تمام اعضای خانواده ها از تماشای آن رضایت خاطر دارند.

شاید دلیل اینکه “ناردون” در شهر مذهبی مشهد در 5 سالن روی پرده رفته است همین فضای سلامت اثر باشد به خصوص که فیلمبرداری هم در دل طبیعت شمال انجام شده است.

“ناردون” که از حضور امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، امیر نوری، لیلا اوتادی، شهرام قاعدی و علیرضا مسعودی(علی مشهدی) سود می برد توسط فریدون حسن پور ساخته شده است. منصور سهراب پور تهیه کننده فیلم است.

اغلب لوکیشنهای “ناردون” در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته و فیلم داستانی پرحادثه را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!

پخش کننده “ناردون” رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی است و فیلم در بیش از 60 سالن سینما در سراسر کشور روی پرده است.