1

استقبال از “دوران عاشقی” در دانشگاه UCLA کالیفرنیا+عکس

سینماژورنال: فیلم سینمایی «دوران عاشقی» تازه ترین ساخته علیرضا رئیسیان روز دوشنبه سیزدهم اردیبهشت(برابر با دوم ماه می) در سالن بیلی وایلدر دانشگاه کالیفرنیا UCLA  به نمایش در آمد و شاهد استقبال بالای مخاطبین بود.

به گزارش سینماژورنال پس از نمایش فیلم علیرضا رئیسیان کارگردان و تهیه کننده این فیلم به گفتگو با مخاطبان پرداخت و به سوالات ایشان پاسخ داد.

در این مراسم که مورد استقبال دوستداران سینمای ایران قرار گرفته بود، هنرمندانی همچون گوهر خیراندیش، مجید میرفخرایی ، سهیلا گلستانی و تعدادی از هنرمندان ایرانی مقیم آمریکا حضور داشتند.

بر پایه این خبر، نمایش فیلمهای منتخب ایرانی هرساله توسط کمیته فیلم و سینمای UCLA، در سالن اصلی این دانشگاه و با دعوت از سازندگان آثار به نمایش در آمده صورت می پذیرد.

همچنین در گفتگویی که پس از پایان نمایش فیلم صورت گرفت، بینندگان حاضر در این برنامه ، داستان جذاب و پرچالش ، کارگردانی حرفه ای ، بازیهای مناسب و همچنین ویژگیهای فنی خوب را از نکات قابل توجه «دوران عاشقی» برشمردند.

«دوران عاشقی» که در ایران نیز اکران موفقی را تجربه کرد موفق به کسب جوایز و عناوین متعددی از جمله 2 سیمرغ بلورین از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و کاندیدای دریافت ده سیمرغ از این جشنواره گردید.

گفتنی است پخش بین المللی «دوران عاشقی»که پس از حضور در جشنواره های متعدد و در کشورهای امریکا، استرالیا و کانادا چندمین اکران خارجی خود را تجربه می کند بر عهده موسسه رسانه های تصویری و با همکاری پخش کنندگان خارجی انجام شده است.

نمایش "دوران عاشقی" در دانشگاه UCLA
نمایش “دوران عاشقی” در دانشگاه UCLA