1

ادعای بهاره رهنما: مهریه نخواستم و به‌جایش عطر گرفتم!!!

سینماروزان: بهاره رهنما هشت ماه بعد از ازدواج پرحاشیه اش با جوانی ظاهرالصلاح که هم ساکن الهیه است و هم کارآفرین نمونه(!) با تولید کرم شترمرغ، به تازگی از عطری به نام خود رونمایی کرد.

بهاره رهنما این عطر را با همکاری همسر دومش امیرخسرو عباسی به بازار عرضه خواهد کرد و گویا این عطر به مهریه این بازیگر بی ربط نیست. رهنما درباره این نوع عطر به «شهروند» گفت: کریستین دو سولویه که یکی از سازندگان عطر دیور است، ساخت برند سلتون را به عهده گرفته است؛ برند عطر و ادکلنی است که به نام من تولید می‌شود. این عطر و ادکلن‌ها در ٦ رایحه برای سنین مختلف و ساخت فرانسه و شیشه‌های آن متعلق به کشور ایتالیا است. البته قبل از من خانم لیلا حاتمی عزیز از عطر خود رونمایی کردند که ساخت کشور فرانسه است و از قیمت نسبتا بالایی دارد. قیمت عطر و ادکلن سلتون قیمت متوسطی دارد با وجود این‌که عطر فرانسه است اما سعی کردیم قیمت‌گذاری به گونه‌ای باشد که طبقه متوسط هم امکان خرید این عطر را داشته باشد.

رهنما ادامه داد: از آنجا که به مهریه اعتقاد ندارم و معتقدم که دختر ایرانی باید ٥ حق مربوط به طلاق را داشته باشد، مهریه به معنای عرف نخواستم. برای همین همسرم گفتند دوست دارم از کاری که بلدم برای تو به یادگاری بگذارم و آن عطری با نام تو است. آن موقع مخالفت کردم، زیرا کار بسیار سختی بود؛ به ‌طوری‌که یک شرکت فرانسوی ٥‌ سال پیش در ایران سعی کرد چنین اقدامی کند ولی موفق نشد اما همسرم بر کار خود پافشاری کرد و موفق شد.