1

ادعای این بازیگر زن: بخش عمده‌ای از هزینه‌های تولید #عقاب‌ها را متقبل شدم!

سینماروزان/امیر خانزاده: با وجود گذشت سالها از تولید و اکران فیلم #عقاب‌ها ی ساموئل خاچکیان همچنان این فیلم، پرمخاطب‌ترین فیلم سینمای بعد از انقلاب محسوب میشود.

متاثر از فضای ابتدایی انقلاب، فیلم عقابها فیلمی مردانه بود با تنها یک بازیگر زن اصلی با نام زری برومند که از بازیگران قدیمی تئاتر بوده و به جز عقابها فقط در تعداد محدودی فیلم -مترسک و یک روز گرم و کفشهای میرزانوروز- بازی کرد.

زری برومند به تازگی در گفتگو با خبرگزاری ایرنا مدعی تامین بخشی از هزینه های تولید عقابها شده و گفته است: هرگز برای هیچ نقشی وجهی دریافت نکردم و حتی در فیلم «عقاب‌ها» بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را هم از آنجایی که پروژه پول آنچنانی برای تولید نداشت خودم متقبل شدم!

زری برومند که این روزها مشغول بازی در نمایش کمدی #خانه_سالمندان_بانوان به کارگردانی بهزاد محمدی است، درباره ورود به سینما گفت: با نمایش زبان مستاجری و به دنبال آشنا شدن با مرحوم کیومرث پوراحمد موفق به ایفای نقش در آثاری چون مترسک به کارگردانی حسن محمدزاده شدم.

وی  افزود: اگرچه تئاتر سرآغاز فعالیت هنری‌ام بود اما هیچ برایم تفاوتی با سینما ندارد. از ۱۷ سالگی فعالیت هنری‌ام را شروع کردم. اصلا سینما را دوست نداشتم و ندارم و می‌خواستم پزشک شوم ولی حالا تئاتر را زندگی می‌کنم و ایفای نقش در تئاتر را بیش از مقابل دوربین رفتن دوست دارم.

برومند تاکید کرد: در سینما به آن چیزی که می‌خواستم نرسیدم اما از همان ابتدا نقش‌های درام را خیلی خوب بازی می‌کردم و هرگز هم دوست نداشتم جای کسی را بگیرم ولی در سینما به حقم نرسیدم ولی خوشحالم که با کار تئاتر از نزدیک با مخاطب ارتباط دارم. من بدون هدف وارد سینما شدم. از همان ابتدا هم هیچ هدفی نداشتم که الان بخواهم داشته باشم. سینما آن چیزی نبود که دنبالش بودم..

زری برومند: بخش عمده‌ای از هزینه‌های تولید عقابها را من دادم!!!
زری برومند: بخش عمده‌ای از هزینه‌های تولید عقابها را من دادم!!!