1

ادعاهای کارگردان تازه‌ترین محصول سازمان ارزشی⇐بسیاری از کشورهای دنیا، خواهان کار هستند!/چندین کشور آن را پیش‌خرید کرده‌اند!!

سینماروزان: کارگردان “پسر دلفینی” از تازه‌ترین محصولات سازمان هنری-رسانه‌ای اوج مدعی پیش‌خرید فیلم توسط چند کشور خارجی شده!

به گزارش سینماروزان انیمیشن «پسر دلفینی» به تهیه‌کنندگی محمد‌همدانی و کارگردانی محمد خیراندیش تنها انیمیشنی است که امسال متقاضی حضور در جشنواره فجر است.

داستان این انیمیشن درباره پسربچه‌ای است که با دلفین‌ها بزرگ شده است و تم اصلی داستان درباره جست‌وجوی مادر است. انیمیشن «پسر دلفینی» فضای فانتزی‌ دارد و با تکنیک سه بعدی ساخته شده است. عوامل این انیمیشن یک تیم حدودا ۱۰۰‌نفره هستند.

«پسر دلفینی» تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و محمد خیراندیش کارگردان فیلم در گفتگو با روزنامه صبحنو مدعی شد: در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا خواهان کار هستند؛ چندین کشور آن را پیش‌خرید کرده‌اند و فکر می‌کنم اتفاقات خوبی برای «پسر دلفینی» بیفتد!!

نه کارگردان و نه تهیه‌کننده فیلم درباره اینکه کدام کشورها متقاضی خرید انیمیشن هستند، حرفی نزده‌اند؟؟
نگاهی به رزومه محمدامین همدانی تهیه‌‌کننده “پسر دلفینی” حکایت دارد از کارگردانی و تهیه‌کنندگی انیمیشنی با نام “فهرست مقدس” که آن هم محصول خانه انیمیشن سازمان اوج بود.
فهرست مقدس” سه سال قبل روی پرده رفت و علیرغم تبلیغات فراوان و استفاده از دوبلورهایی شاخص مثل بهرام زند، چنگیز جلیلوند، مریم شیرزاد، اکبر منانی و نصرالله مدقالچی، کل فروشش در گیشه به ۴۰۰میلیون هم نرسید ولی حالا بدعتی عظیم (!) رخ داده و با وجود چنین رزومه‌ای، چندین کشور خارجی مشتری انیمیشن جدید این تهیه‌کننده شده‌اند!!؟؟

فیلم+پسر+دلفینی
فیلم+پسر+دلفینی