1

پیام نوروزی فرزان دلجو⇐بازگشت با یک ملودرام دیدنی!

سینماروزان/حامد مظفری: فرزان دلجو بازیگری که در دهه پنجاه خورشیدی، با پنج فیلم جوانانه به شدت مورد توجه قرار گرفت، در پیامی نوروزی برای سینماروزان، از برنامه‌اش برای بازگشت و تولید یک فیلم بین‌المللی سخن گفت.

محمدفرزان دلجو بازیگر خاطره‌ساز سینمای ایران در گفتاری نوروزی برای سینماروزان و با مرور خاطرات نوروز در ایران اظهار داشت: از دو سه سالگی در آستانه نوروز منتظر نمایش فیلمهای جدید بودم بویژه فیلمهای نورمن ویزدوم و جری لوئیس را بسیار دوست داشتم و عموما در اکران اول آنها که اکران عید بود حتما به سینما میرفتم تا به تماشای آنها بنشینم.

فرزان دلجو پیرامون شنیده‌های مرتبط با بازگشتش به عرصه کارگردانی گفت: در تدارک ساخت فیلمی هستیم که در جهان قابل نمایش باشد و البته مهم‌تر این که در ایران هم نمایش داده  شود و امیدوارم با این فیلم در برابر مهر عزیزان هموطن رو سپید شوم.

دلجو درباره درون‌مایه این پروژه تازه چیزی نگفت و فقط به سینماروزان گفت که بنا دارد که یک ملودرام دیدنی بسازد؛ ملودرامی با عنوان #چارلی_باستر که علاوه بر آمریکا در ایران هم اکران شود.

بازیگر و کارگردان #شب_غریبان ، #علفهای_هرز، #ماهیها_در_خاک_میمیرند، #بوی_گندم و #یاران درباره آرزویش برای سال جدید خورشیدی گفت: آرزوی اول و آخرم  سلامت برای ایران و ایرانی است!

این هنرمند محجوب و بااخلاق که در آثارش با اغلب خوانندگان شهیر از داریوش اقبالی تا ابراهیم حامدی و فائقه آتشین همکاری داشته، ادامه داد: سالی سرشار از همه خوبی‌های این جهان را برای تک  تک خانواده بزرگ و رنج دیده ام که مدیون محبت هایشان  هستم،آرزو می‌کنم. خانواده‌ای که تا به امروز ارتباط‌مان محفوظ مانده است؛ خانواده‌ای به بزرگی ایران. نوروزتان پیروز.

گفتگوی اختصاصی فرزان دلجو با سینماروزان/بازگشت با یک ملودرام بین‌المللی به نام چارلی باستر
گفتگوی اختصاصی فرزان دلجو با سینماروزان/بازگشت فرزان دلجو با یک ملودرام بین‌المللی به نام چارلی باستر