1

احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده کمدی #خط_استوا اظهار داشت: از فروش #خط_استوا راضی هستیم!/ #خط_استوا اگر در زمان دیگری اکران می‌شد چند میلیارد بیشتر فروش می‌کرد!/برخی مقامات تصور می‌کردند این فیلم، نقدِ آنهاست!/موج #فسیل سینما را دربرگرفته!/پنج فیلم مانند #فسیل در حال ساخت است!

سینماروزان/محمد صنیعی: موج “فسیل” باعث شده تا در ماه‌های آینده شاهد اکران چند فیلم کمدی سرگرم‌کننده باشیم به طوری که 5 فیلم دیگر مانند فسیل در حال ساخت است. بنابراین باید گفت که فروش بالای فسیل، تهیه‌کننده‌ها را به سمت ساخت فیلم‌هایی مانند فسیل کشانده است.

احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده کمدی خط استوا با بیان مطلب فوق به خبرگزاری تسنیم گفت: حواشی غیرسینمایی از همان ابتدا برای فیلم خط استوا پیش آمد که برخی مقامات تصور کردند شاید ما فیلم را در رابطه با مسائل آنها ساختیم اما بعد برای آن افراد معلوم شد که اصلاً فیلم ما قبل از حوادث ساخته شده است.  در آن مقطع این بحث در جریان بود و اول هم تصور ما این بود که شاید این مسائل به فیلم ضربه بزند. اما نه ضربه‌ای به فیلم زد و نه کمکی کرد چون اتفافات هم تمام شده بود.

وی ادامه داد: درباره فیلم “خط استوا” باید بگویم با اینکه فروش فیلم که نزدیک به ده میلیارد است و در مجموع از آن راضی هستیم، نمی‌توان تأثیر شرایط را در اکران نادیده گرفت. فیلم ما زمانی اکران شد که فیلم‌های کمدی دیگری هم در حال اکران بودند و شاید اگر در زمان دیگری اکران می‌شد چند میلیارد بیشتر هم فروش می‌کرد. البته مسأله تبلیغات هم در فیلم بسیار مهم است و اگر تبلیغات بیشتری داشتیم فروش بهتری هم عاید فیلم می‌شد.

ظلی‌پور که سابقه سال‌ها کار رسانه ای داشته درباره علاقه مخاطبان به کمدی گفت: به نظر می‌رسد که مخاطب امروز فیلم‌های کمدی سرگرم‌کننده را بیشتر دوست دارد. همه جای دنیا فیلم‌های کمدی انواع و اقسامی دارد که یکی از آنها سینمای کمدی سرگرم کننده است و در کنار آن کمدی انتقادی و سیاسی هم داریم. اما به نظرم می رسد که اولی فروش بهتری در همه جای دنیا دارد اما اینکه بشود بستری را فراهم کرد که کمدی‌های متفاوت‌تر فروش بهتری داشته باشند، باید بگویم که این بحث کلان‌تری است…

احسان ظلی پور تهیه کننده خط استوا میگوید: پنج فیلم مانند فسیل در حال تولید است!!!
احسان ظلی پور تهیه کننده خط استوا میگوید: پنج فیلم مانند فسیل در حال تولید است!!!