1

آیا لیست امید حاضر در شورای شهر برای این تناقض پاسخی دارد⇐مدیر تصویرشهر، «دشمن زن» را کاملا توقیف می‌کند!!/سرپرست سازمان ورزش شهرداری به بازیگر زن «پایان نامه»، ۲۰بیلبورد رایگان هدیه می‌دهد

سینماروزان: دو سال بعد از روی کار آمدن لیست امید در شورای شهر و کلی شعار درباره اینکه باید روند غلط گذشته در ارگانهای شهری اصلاح شود همچنان پارادوکسهایی عجیب در زیرمجموعه های این نهاد در حال روی دادن است.

به گزارش سینماروزان در تصویرشهر که زیرمجموعه سینمایی شهرداری است همچنان در بر پاشنه سابق میچرخد و هرازگاه فیلمهایی که پروانه ساخت و نمایش وزارت ارشاد را دارند دچار ممنوعیت نمایش در سینماهای شهرداری میشوند.

کمدی پرمخاطب «دشمن زن» تازه ترین نمونه چنین فیلمهایی است که علیرغم دریافت پروانه نمایش و حتی اجازه نمایش در سینماهای حوزه هنری، اجازه نمایش آن در سینماهای شهرداری صادر نشده است.

از آن سو سرپرست سازمان ورزش شهرداری به بهانه تولد بهاره افشاری بازیگری که بیش از هر چیز بخاطر بازی در فیلم ضدفتنه «پایان نامه» شناخته میشود به او 20بیلبورد رایگان هدیه داده است. این خبر در مراسم اکران خصوصی مستندی به نام «سریک» اعلام شده است.

«سریک» مستندی است که بهاره افشاری درباره یکی از اسبهای سردار آزمون فوتبالیست انتقادبرانگیز تیم ملی در جام جهانی2018 ساخته است.

افشاری که در ماههای اخیر رابطه نزدیکی با سردار داشته هرچند در بازیگری نتوانسته چنان که باید شهره شود و بیشتر به واسطه حملات منتقدان به کیفیت پایین «پایان نامه» بود که مورد توجه قرار گرفت حالا با تخصیص 20بیلبورد رایگان از سوی شهرداری به فیلمش مورد توجه قرار میگیرد.

این تناقضات چگونه در شهرداری روی میدهد؟؟؟ چگونه به فیلمی کاملا مجاز حتی یک سالن نمایش هم داده نمیشود اما به بازیگری با کارنامه لاغر حمایت تبلیغی ویژه داده میشود؟