1

آچمز رسانه‌هایِ راستیِ خوشحال از تحریم فجر ⇐ از یک سو با وعده اهدای جوایز به داماد یک چهره معترض+از سوی دیگر با ورود بازیگر فیلمهای ارگانی به باشگاه تحریمی‌ها و طعنه تند یک تهیه‌کننده جوان به این بازیگر

سینماروزان: موج تحریم جشنواره فجر هرچند در ابتدا خوشحالی را پیش‌روی رسانه‌های دست راستی قرار داد که خود را یکه‌تاز دریافت جوایز می‌دانستند-بخصوص که تمامی فیلمهای متبوع‌شان وارد جشنواره شده- با این حال از یک طرف تلاشهای مدیران برای مهار اوضاع با وعده اهدای جوایز به داماد یک چهره معترض(!) و از طرف دیگر ورود بابک حمیدیان به باشگاه تحریمی‌ها، رسانه‌های دست راستی را آچمز کرده!!

بابک حمیدیان که سابقه ایفای نقش در شماری آثار ارگانی و ازجمله “چ”، “بادیگارد”، “به وقت شام” و “هیهات” را در کارنامه دارد و اتفاقا فیلم ارگانی “روز بلوا” را هم در جشنواره فجر دارد با پیوستن به تحریمی‌ها، به‌شدت تحلیلگران راست را متحیر کرده.

در این اوضاف حسین پورمحمدی تهیه‌کننده جوان فیلمی دیگر از حمیدیان با نام “مغز استخوان”-که این هم در بخش مسابقه فجر حاضر است- نیز با طعنه به انصراف بابک از جشنواره گفته است: من هم به نشانه هم‌دردی با مردم جگرسوخته‌ی سیستان و بلوچستان قسط آخر دستمزد شما را به سیل‌زدگان اهدا می‌کنم!!!

این اتفاقات را بگذارید کنار وعده‌هایی که به داماد یک چهره معترض داده‌اند برای دیدن دم فیلمش در جشنواره تا دریابید چقدر محاسبات راستیون غلط از کار درآمده؟؟

اینکه حالا رسانه‌های دست راست بناست چه سیاستی را درپیش گیرند که جوایز به داماد آن چهره معترض نرسد و مساله تحریم یک بازیگر ارگانی هم پوشش داده شود، مشخص نیست؟؟!