1

آغاز پیش‌فروش بلیتهای کمدی “ناردون” در پردیس کوروش

سینماژورنال: پیش فروش اینترنتی بلیتهای تازه ترین کمدی سال با عنوان “ناردون” آغاز شد.

به گزارش سینماژورنال “ناردون” را فریدون حسن پور ساخته و بازیگرانی همچون امین حیایی، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، لیلا اوتادی، شهرام قاعدی و جواد رضویان در آن ایفای نقش می کنند.

پیش فروش بلیتهای “ناردون” در سایت سینماتیکت آغاز شده و علاقمندان برای پیش فروش بلیتهای اینترنتی این فیلم می توانند اینجا را کلیک کنند.

پیش فروش بلیتهای “ناردون” در پردیس کوروش آغاز شده و به تدریج سینماهای دیگر هم به فهرست سینماهای پیش فروش افزوده خواهند شد.

“ناردون” که اغلب لوکیشنهای آن در طبیعت بکر شمال کشور قرار داشته داستانی مفرح را درباره آدمهایی روایت می کند که بنا میشود برای کمک به کاهش هزینه هایشان، مراسم عروسی خود را همزمان با مراسم عزا برگزار کنند!!!

 “ناردون”  از ۲۰ مردادماه در گروه آزادی روی پرده می رود.؛  پخش کننده “ناردون” رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم ۱۷٫۵ میلیاردی “سالوادور…” است و تهیه کننده فیلم، منصور سهراب پور تهیه کننده “سالوادور…”.

مهران رجبی، محمدرسول حق‌دوست، روزبه معینی، ترلان پروانه، امیر نوری، پوراندخت مهیمن، علی مسعودی، سیاوش گرجستانی، امیرذوالفقاری، نسرین بابایی و جابر وثوق دیگر بازیگران فیلم هستند.