1

یک منبع آگاه خبر داد: هیات مدیره خانه سینما از بیانیه‌های بی‌امضای منسوب به خانه، هیچ اطلاعی ندارد!+جزییات آخرین جلسه هیات مدیره

سینماروزان: واکاوی در بیانیه‌های بی‌امضایی که اخیرا به‌نام خانه سینما منتشر شده است بیش از هر چیز نوعی محافظه‌کاری و ترس را به ذهن متبادر می‌کند؛ گویا یک یا دو نفر در راس خانه هستند که علیرغم دریافت تسهیلات هنگفت به‌نام خانه، حتی جرات امضای بیانیه‌های خود را ندارند و این، خود نشان‌دهنده نزول قهقرایی صنف سینمای ایران است.

انتشار این بیانیه‌های بی‌امضا بیش از همه هیات مدیره خانه سینما را زیر سوال برده است و خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که اصلا هیات مدیره از این بیانیه‌ها خبر دارد یا نه؟؟

یک منبع آگاه در خانه سینما با بیان اینکه هیات مدیره خانه سینما هیچ اطلاعی از این بیانیه‌های بی‌امضا ندارد به سینماروزان گفت: اساسا الویت هیات مدیره در روزهای اخیر متمرکز بر وضعیت معیشتی سینماگران گرفتار تعطیلی کرونایی بوده است و مسائل بی‌ربطی که درباره‌اش بیانیه‌های بی‌امضا منتشر شده هیچ جایی در جلسات هیات مدیره نداشته است.

این منبع درباره جزییات آخرین جلسه هیات مدیره که اوایل هفته اخیر برگزار شده است اظهار داشت: مسائل جاری خانه سینما و انتقاداتی که به شیوه پرداخت عیدی میلیاردی ارشاد وجود داشته و ازجمله اعتراضاتی که برخی از صنوف در چرایی حذف بخش عمده اعضایشان از فهرست عیدی‌گیرندگان ارشاد داشته‌اند ازجمله مباحث مطروحه بوده است.

اینکه چرا حتی بیانیه‌های بی‌امضایی که از سوی خانه سینما منتشر می‌شود در جلسات هیات مدیره طرح نمی‌شود و اجماع هیات مدیره را ندارد گواهی دیگر نیست بر موقعیت متزلزل صادرکننده چنین بیانیه‌هایی که نه جرات امضای بیانیه را دارد و نه جرات طرح بیانیه در جلسات هیات مدیره؟؟؟
کسی چه می‌داند شاید هم یک ربات تلگرامی به‌نام خانه سینما ساخته شده که هرازگاه به‌صورت خودکار بیانیه می‌دهد؟؟!!