1

یک مدیر ارگانی: به فیلم هنروتجربه‌ای«هجوم» کاری نداشته باشید چون ممکن است جایزه بهترین فیلم همجنسگرایانه را بگیرد!!⇔یک روزنامه‌نگار: آقای مدیر! دیر بجنبی باید پاپیون بزنی و «رنگین‌کمان بلورین» تُقس کنی!!⇔نکته: منظور از «مدیر» یک خبرنگار پیشتر افراطی(!) است با سابقه نگارش یک فیلم ارگانی پشت خط اکران مانده(!)و در حال مدیریت در مرکز فیلم و سریال یک ارگان متمول!

سینماروزان: پرسشهای مربوط به حضور فیلم هنروتجربه ای «هجوم» در بخش تدی برلین و رقابت برای کسب جایزه بهترین فیلم همجنسگرایانه ادامه دارد؛ مهمترین پرسشها بر سر آن است که چطور میشود فیلمی که از طریق یک گروه کاملا دولتی روی پرده است و کارگردانش از اعضای سیاستگزار همین گروه است نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم همجنسگرایانه باشد و هیچ واکنشی را از سوی مدیران این گروه و آنها که هنروتجربه را با بودجه میلیاردی راه انداختند شاهد نباشیم؟

به گزارش سینماروزان در میان انبوه پرسشها یکی از مدیران ارگانی که مدتی کوتاه بعد از خبرنگاری در رسانه ای افراطی سر از مدیریت در مرکز فیلم و سریال یک ارگان برآورد و سناریوی یک فیلم ضدفتنه ارگانی را هم نوشت که از شدت ضعف دو سال است پشت خط اکران مانده، مدعی شده نباید به حضور «هجوم» در یک محفل همجنسگرایانه کاری داشت چون ممکن است به کسب جایزه بهترین فیلم همجنسگرایانه منجر شود!!!

این تحلیل واپسگرایانه که سهوا یا عمدا ریشه های تولید «هجوم» در هنروتجربه ای که توسط رییس معزول سینما راه افتاد را نادیده گرفته، با واکنش کیوان امجدیان روزنامه نگار فرهنگی مواجه شده است.

امجدیان با خطاب قرار دادن این مدیر ارگانی نوشته است: جناب مدیر! آش را با جاش دارند می‌برند و شما به فکر جایزه نگرفتنشانی؟ بگیرند یا نگیرند. چه اهمیتی دارد. توی مملکتمان دارند لگد به ستون اصول و اعتقاداتمان می‌کوبند تا آجرهایش را لق کنند و شما به فکر جایزه‌ای؟ نیست به شما بابت نداشتن بخش همجنسبازها در جشنواره‌ات انگ تحجر بزنند. سینما را دارد آب می‌برد. ما خوابیم. دیر بجنبیم باید با کراوات بنشینیم توی یک جشن سینمایی ، رنگین کمان بلورین بدهیم به …

امجدیان با مخاطب قرار دادن مدیران سینمایی هم نگاشته است: مدیران سینمایی! مبارکتان باشد نامزدی «هجوم» در یکی از بخش‌های جشنواره برلین (که می‌دانید). امیدوارم شرایطی پیش نیاید که مجبور به استعفا شوید و اگر پیش آید مرد و مردانه استعفا دهید.