1

یک مجری دیگر تلویزیون هم بازیگر شد!+عکس

سینماروزان: تبادل نفر میان دو حرفه مجری‌گری-بازیگری همچنان وجود دارد و همان طور که در ادوار مختلف مجریان مختلفی از بازیگری سربرآورده‌اند، مجریانی را هم داشته‌ایم که بازیگر شده‌اند.

به گزارش سینماروزان شهرام شکیبا تازه‌ترین مجری تلویزیون است که با سریال طنز “باخانمان”برزو نیک‌نژاد، بازیگری را به‌طور جدی‌تر تجربه می‌کند.

شکیبا که تجربه اجرای “ثانیه‌ها”، “اثر انگشت” و “شبکه ما” و داوری در “قندپهلو” را داشته است پیشتر هم در تله‌فیلم “گنجشک و قناری” و فیلم “یک سطر واقعیت” تجربه مختصر بازیگری را داشته ولی در سریال “باخانمان” یکی از کاراکترهای محوری را برعهده دارد.

شکیبا در پاسخ به این سوال فاطمه عودباشی در روزنامه جام‌جم كه با توجه به این‌كه مردم شما را به عنوان مجری ‌می‌شناسند، نگران نبودید كه آیا به عنوان بازیگر هم می‌پذیرندتان یا نه، می‌گوید: بعد از تماس برزو نیك‌نژاد، درباره نگرانی‌ام با او حرف زدم. تاكید كردم كه بازیگر نیستم و فكر نمی‌كنم بتوانم این كار را انجام بدهم. او هم به من گفت همان‌قدر كه شما نگران هستید، من هم این نگرانی را دارم اما مطمئنم كه تشخیصم برای انتخاب شما اشتباه نیست و اشكالی ندارد. حتی نیك‌نژاد تاكید كرد با ایفای این نقش، شخصیتی كه مردم از من در تلویزیون می‌شناسند، به هم نمی‌ریزد. در مجموع بعد از صحبت با او نقش را پذیرفتم.

وی ادامه می‌دهد: در این سریال نقش رئیس دانشكده الهیات را بازی می‌كنم و در مجموع در چهار یا پنج قسمت از سریال حضور دارم.

شكیبا در پاسخ به این سوال كه بعد از این‌كه جلوی دوربین هم رفتید، این نگرانی ادامه داشت یا نه، عنوان می‌كند: واقعیت این است كه دیگر نگران نبودم. برایم مهم است كه آیا مردم شخصیت شهرام شكیبا را كه ممكن است كار بازی هم انجام بدهد، می‌پذیرند یا نه؟ امیدوارم این اتفاق بیفتد.

این هنرمند درباره این‌كه برای ایفای نقش ما‌به‌ازایی هم داشتید یا نه، توضیح می‌دهد: بله، به هر حال همه دوران دانشجویی را گذرانده‌ و با اساتید سر و كله ‌زده‌ایم. بنابراین آشنا بودم.

به گزارش سینماروزان درباره این‌كه اگر مردم بپذیرند، آیا دغدغه‌تان است كه باز هم به بازیگری ادامه بدهید، می‌گوید: نه، واقعیت این است كه آنقدر بازی برایم مهم نیست. دوست دارم اگر پیش بیاید و موفق باشم، انجام بدهم. ولی باید صبر كنیم و ببینیم نتیجه‌اش چه می‌شود و چه اتفاقاتی می‌افتد. شاید به‌شخصه مثل یك تیزر كوتاه از یك آدم باشد كه در كنار اجرا، بازی هم انجام داده است.

شكیبا درباره تعامل با كارگردان می‌افزاید: كار با نیك‌نژاد عالی است. با توجه به این‌كه كار من بازیگری نیست و به این حرفه هم آشنا نیستم، فكر نمی‌كردم كارگردان تا این میزان با من همراه باشد. برایم تعجب‌برانگیز بود. كاملا دست هنرمند را در طول كار باز می‌گذارد، اما این‌طور نیست كه به كار توجه نكند. هر جایی كه لازم باشد، جدی است و ساده از هیچ چیز نمی‌گذرد.

شهرام+شکیبا+سریال+باخانمان
شهرام+شکیبا+سریال+باخانمان