1

یک ماه بعد از اظهارات سیدضیاء هاشمی درباره لزوم تعامل با نیروی انتظامی برای پخش فوتبال در سینماها⇐حالا کانون پخش‌کنندگان به‌دنبال مجوز اکران بازی‌های جام‌جهانی در پردیسهاست!

سینماروزان: تجربه سالهای گذشته نشان داده است در هنگامه برگزاری مسابقات فوتبال حساس، پخش زنده مسابقات در سینماها می‌تواند زمینه ای باشد برای جلوگیری از کاهش مخاطبان و امسال و در آستانه برگزاری جام جهانی هم این نیاز بیش از پیش حس میشود.

حدودا یک ماه قبل بود که سیدضیاء هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران با اعلام آمادگی سینماداران برای نمایش بازیهای جام جهانی از مخالفت نیروی انتظامی با این مسأله و امیدواری برای تعامل با این نهاد برای پخش مسابقات جام جهانی در پردیسها خبر داده بوده.

حالا علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران که ریاست کانون پخش کنندگان را هم برعهده دارد از تلاشها برای دریافت مجوز پخش بازیهای جام جهانی در سینماها سخن گفته است. سرتیپی به «مهر» گفت: امیدواریم برای پردیس های سینمایی که بیش از ۶ سالن سینما دارند، شرایطی را فراهم کنیم تا بازی های حساس فوتبال به خصوص بازیهای ایران در جام جهانی به صورت محدود نمایش داده شود.

سرتیپی ادامه داد: برای اجرای این طرح به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهادات لازم ارایه شده است تا ببینیم چه تصمیمی در این زمینه گرفته می شود.