1

مهاجم جوان پرسپولیس خودروی ۴۰ میلیونی‌اش را به مجتبی محرمی هدیه داد!!!+عکس

سینماژورنال: در روزگاری که برخی برای یک وام 5 میلیون تومانی هم باید ساعتها وقت بگذارند و کلی واسطه فراهم کنند برخی از فوتبالیستها هم هستند که روزی سه برابر این رقم حقوق می گیرند.

به گزارش سینماژورنال هم آن فقر و هم این غنا زمانی ارزشمند می شود که عزت و البته آزادگی نیز چاشنی آن شود. اینکه فوتبالیستی باشد که ماهانه بخش عمده ای از درآمدش را خرج کودکان نیازمند کند و از آن طرف آدمی در طبقه پایین اقتصادی باشد که از همان وام 5 میلیونی هم بخشی اش را صدقه بدهد نمادهایی از آزادگی هستند.

به تازگی مهدی طارمی فوتبالیست جوان تیم پرسپولیس هم کاری کرده که می توان آن را توصیفی از آزادگی دانست. این فوتبالیست جوان که از وضعیت مالی نه چندان مناسب مجتبی محرمی ستاره سالهای گذشته پرسپولیس آگاهی داشته خودروی ام.وی.ام315 خویش را که ارزشی نزدیک به  40 میلیون تومان دارد و جایزه اش بخاطر بهترین بازیکن فصل پرسپولیس بوده را به محرمی هدیه داده است.

این جایزه حق امثال محرمی است که سالها متعصبانه برای تیم خود بازی کردند

طارمی درباره دلایل این رفتار انسانی به “خبر ورزشی” می گوید: من فقط یک سال در پرسپولیس بازی کردم و این جایزه حق امثال محرمی است که سالها بدون درنظر گرفتن منافع مالی برای تیم خود متعصبانه بازی کردند و دل هواداران را شاد کردند.

وی ادامه می دهد: محرمی و محرمی ها نسل سوخته این فوتبال هستند و همیشه از صمیم قبل دوست داشتم کاری برای این نسل انجام دهم و این هدیه هم واقعا ناقابل است. مجتبی لطف کرد که هدیه مرا پذیرفت.

محرمی: مهدی خودش مال و اموال آن چنانی ندارد اما جایزه اش را به من بخشید

در سوی مقابل مجتبی محرمی درباره این حرکت طارمی می گوید: مهدی بچه بامعرفتیست. او خودش مال و اموال آن چنانی ندارد و میدانم زیر پای خودش هم ماشین نیست اما آمده و جایزه اش را به من بخشیده.

محرمی که در ابتدا بنا نداشته هدیه طارمی را قبول کند ادامه می دهد: در ابتدا نمیخواستم هدیه مهدی را قبول کنم اما از آنجا که حاج حسین هدایتی قول داد ماشینی بهتر برای طارمی تهیه کند این هدیه را قبول کردم.