1

یک دست و چند هندوانه؟⇐گبرلو همزمان با اجرای «شبهای شفاهی» مجری نشستهای جشنواره شد⇔سینماروزان: برادر گبرلو! با این فشار کاری امیدواریم مجددا دچار جراحی قلب باز نشوید

سینماروزان: در جریان قرعه کشی فیلمهایی که باید در پردیس ملت به نمایش درآید مقرر شد که به مانند سال قبل محمود گبرلو اجرای نشستهای نقد و بررسی فیلمها در کاخ ملت را عهده دار شود.

به گزارش سینماروزان از آنجا که گبرلو امسال و در آستانه جشنواره برنامه ای به نام «شبهای شفاهی» را راه انداخت و منتج از آن در ایام جشنواره هم ویژه برنامه مرتبط با همین برنامه را روی آنتن خواهد برد اینکه همزمان با اجرای «شبهای شفاهی» اجرای نشستها را برعهده گرفته مصداق بارز یک دست و دو هندوانه است.

اینکه گبرلو بتواند چنان انرژی در کارش داشته باشد که در هر دو مسیر موفق باشد با سابقه ای که از او در اجرای «هفت» داشته ایم چنان که باید محتمل نیست.

محمود گبرلوی 55 ساله فارغ از محافظه کاری ذاتی، به دلیل جسمی هم قادر به اجرای همزمان دو برنامه نخواهد بود. او در ماههای اخیر علاوه بر رویارویی با دیابت، یک عمل جراحی قلب باز را پشت سر گذاشت و حتی اگر خودش بخواهد وضعیت جسمی‌اش اجازه نمی‌دهد بتواند به مانند یک مجری پرتوان و انرژیک برای هر دو برنامه وقت بگذارد.

در این شرایط اینکه او همزمان با «شبهای شفاهی» اجرای نشستهای نقد و بررسی را هم برعهده گرفته حقیقتا دردسرزاست و ای کاش خودش با تأملی بیشتر شرایط حضور مفیدش در یکی از این عرصه ها را فراهم می‌کرد تا در آن صورت درصد خطاهایش هم پایین آید.