1

یک خبر و یک ادعا از سخنگوی شورای اکران⇐«بدون تاریخ…» و «پشت ابرها» از چهارشنبه روی پرده می‌روند/قرارداد هیچ فیلمی برای اکران نوروزی منعقد نشده

سینماروزان: هرچند جلسه شورای صنفی نمایش این هفته برگزار نشد اما سخنگوی شورای صنفی نمایش هم درباره اکران دو فیلم جدید از 25 بهمن ماه اطلاع رسانی کرده است و هم توضیحاتی درباره اکران نوروزی داده است.

به گزارش سینماروزان غلامرضا فرجی از اکران دو فیلم جدید در سینماها خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء»وحید جلیلوند و همچنین «پشت ابرها»ی مجید مجیدی  از چهارشنبه 25 بهمن‌ماه در گروههای قدس و کوروش روی پرده سینماها خواهند رفت.

فرجی درباره اوضاع اکران نوروزی بیان داشت: در جلسه هفته آینده شورای صنفی نمایش، صنف های عضو این شورا پیشنهادهای خود را برای تغییر در آیین نامه اکران در سال ۹۷ ارایه می کنند. البته کانون پخش کنندگان سینمای ایران پیشنهادهای خود را ارایه کرده ولی بعد از دریافت همه پیشنهادها، بررسی های لازم صورت می گیرد.د پروانه نمایش بسیاری از فیلم هایی که در جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشتند هنوز برای قرارداد نمایش ارایه نشده است به همین دلیل هیچ پیشنهاد و قراردادی برای اکران نوروزی نداشتیم.

فرجی تاکید کرد: تا زمانی که برای آیین نامه شورای صنفی نمایش در سال ۹۷ به جمع بندی نرسیده ایم، قرارداد هیچ فیلمی برای اکران نوروزی بسته نمی شود.