1

یک تهیه‌کننده ایرانی جایزه روسی خود را به مسیحیان اهدا کرد+عکس

سینماژورنال: مراسم اختتامیه یازدهمین فستیوال ارتدکس (میتینگ) در شهر اوبنینسک(اولین شهر اتمی دنیا) روسیه برگزار شد و طی آن فیلم سینمایی “آوازهای سرزمین من” که در بخش مسابقه این جشنواره حضور داشت سه جایزه دریافت کرد.

به گزارش سینماژورنال یک جایزه از طرف کلیساهای ارتدکس توسط میترو پولیت کلیمنت رئیس مذهبی بخش کالوگا و برووسک و دومین شخص مذهبی بعد از اسقف کبیر روسیه  به امیرحسین شریفی تهیه کننده فیلم به خاطر دوستی بین مسلمانان و مسیحیان در فیلم “آوازهای سرزمین من” اهدا شد.
جایزه دیگر جایزه ویژه هیئت داوران بود که توسط رئیس هیئت داوران به خاطر شرایط سخت تولید این فیلم و پرداختن به مهمترین موضوع روز دنیا اعطا شد.

جایزه سوم نیز جایزه ویژه آکادمیا رادیو و تلویزیون یوراسیا (اتحادیه آسیا و اروپا) ، بود که توسط رئیس آکادمیک به امیرحسین شریفی اهدا شد.

در این مراسم که در سالن بزرگ سینمایی اوبنینسک برگزار شد امیرحسین شریفی جایزه ویژه کلیساهای ارتدکس را به خانواده های شهدای مسیحی که توسط تروریست ها به شهادت رسیدند تقدیم کرد و جایزه دوم خود را به کلیه عوامل تولید این فیلم و جایزه سوم خود را به کارگردان این فیلم عباس رافعی تقدیم کرد.

امیرحسین شریفی بعد از دریافت جایزه
امیرحسین شریفی بعد از دریافت جایزه