1

یک بازیگر زن: بی‌وضو، سرصحنه حاضر نمی‌شوم!+عکس

سینماروزان: رابعه مدنی بازیگری که به‌واسطه فرزندش-امیرشهاب رضویان- وارد کار سینما و سپس تلویزیون شد، از وضوداری سرصحنه فیلمها می‌گوید.

به گزارش سینماروزان رابعه مدنی به خبرگزاری تسنیم گفت: من پرورش‌یافته این خاکم و آینده بسیار روشنی را برای ایران و جوانان‌مان می‌بینم!! فیلم‌های خارجی نگاه می‌کنم اما فیلم ایرانی برایم چیز دیگری است؛ چراکه توسط هموطن و هم‌زبانم ساخته شده است.

بازیگر “بوسیدن روی ماه” و “برف” ظهار کرد: من بی‌وضو سر صحنه حاضر نمی‌شوم. گاهی اوقات هنگام ظهر که می‌شود، تصمیم می‌گیرم تجدید وضو کنم اما ناگهان یادم می‌افتد که اگر وضو بگیرم،‌گریمم پاک می‌شود و خانم‌گریمور باید دست‌کم نیم ساعت وقت بگذارد تا بار دیگر مرا‌ گریم کند، به‌هرحال وسایل‌گریم هم جزو بیت‌المال است، بنابراین تیمم می‌کنم.

این بازیگر افزود: هرگاه سر کار می‌روم از خانه لباس می‌برم چراکه نمی‌خواهم سرمایه‌گذار هزینه‌ای را بابت تهیه لباس‌هایم بپردازد. گاهی بعضی لباس‌هایم باعث خنده عوامل می‌شود چراکه برای 30، 40 سال پیش است، امیدوارم این حرف‌هایم حمل بر ریا و خودستایی نشود.

رابعه مدنی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: این روزها خنده و دل خوش از بین مردم رفته است و همه در خودشان‌اند. امیدوارم رییس جمهور جدید بتواند خنده و دل خوش را به مردم بازگرداند و به‌لطف خدا سایه ویروس شوم کرونا به‌زودی از سر کره زمین برداشته شود و همه مردم شاد باشند.

رابعه مدنی(چپ) در کنار شیدا خلیق در "بوسیدن روی ماه"
رابعه مدنی(چپ) در کنار شیدا خلیق در “بوسیدن روی ماه”