1

یک امکان کاملا رایگان برای علاقمندان انیمیشن⇐آشنایی با روند تولید انیمیشن‌های کوتاه در «جلسات کارتون تهران»

سینماروزان: در سالهای اخیر کم نداشته ایم آموزشگاهها و کارگاههایی که به ظاهر برای ارتقای دانش علاقمندان به یک رشته هنری خاص برگزار شده اند اما اغلب این آموزشگاهها قبل از هر چیز شماره حساب خود را به هنرجویان میدهند تا وجه لازم برای حضور را بپردازند و سپس از آموزشها بهره ببرند.

به گزارش سینماروزان با این حال پلتفرم داربست و استودیوی هورخش تصمیم گرفته اند دوره های آزاد رایگانی را برای علاقمندان انیمیشن برگزار کنند.

نخستین دوره «جلسات کارتون تهران» با نمایش و بررسی روند تولید انیمیشن‌های کوتاه ایرانی در پلتفرم داربست برگزار می‌شود.

 نخستین دوره «جلسات کارتون تهران/ Tehran cartoon session» در همکاری پلتفرم داربست با استودیو هورخش به نمایش و بررسی روند تولید انیمیشن‌های کوتاه ایرانی می‌پردازد. اشکان رهگذر نویسنده و کارگردان انیمیشن گردانندگی این جلسات را برعهده دارد و استودیو هورخش آثاری که قرار است در این دوره به نمایش دربیاید را برمی‌گزیند.

«جلسات کارتون تهران» با هدف معرفی آثار برتر کوتاه انیمیشنی و در راستای آشنایی مخاطبان با مراحل تولید انیمیشن کوتاه از بیست و ششم تا بیست و هشتم شهریورماه به مدت سه روز از ساعت 18 الی 21 در پلتفرم داربست برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این جلسات به نشانی تهران، بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر شرقی، کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا، پلاک 42، پلتفرم داربست مراجعه کنند.

حضور در این جلسات برای کلیه علاقه‌مندان آزاد و بلامانع است.

جلسات کارتون تهران
جلسات کارتون تهران