1

یک آخرهفته پرمخاطب دیگر برای “مشکل گیتی”

سینماروزان: کمدی-اینترنتی “مشکل گیتی” با بازی حمید فرخ نژاد، رویا نونهالی و یکتا ناصر از جمله فیلمهای روی پرده است که هرچند محدودیت در تعداد سالن دارد اما اقبال مخاطبان به آن تقریبا از همان روزهای ابتدایی نمایش محسوس بوده است.

به گزارش سینماروزان این فیلم تقریبا در تمامی آخر هفته هایی که روی پرده بوده به سانس فوق العاده رسیده است ضمن اینکه در روزهای اخیر نیز با افزایش قابل توجه مخاطبان روبرو شده است.

رزرو بلیت برای تماشای “مشکل گیتی” در سانسهای شبانگاهی روز پنجشنبه هجدهم آذرماه سبب ساز آن شده که در پردیس زندگی فیلم به سانس فوق العاده برسد. در پردیسهای دیگر غرب تهران و از جمله کوروش، سمرقند و اریکه هم اقبال مخاطبان مثبت بوده است.

پردیسهای آزادی و ملت یکی در مرکز و دیگری در شمال تهران و مجموعه های سینمایی ایران، جوان و ماندانا از دیگر سینماهایی هستند که استقبال مخاطبان از “مشکل گیتی” در آنها مورد توجه بوده است.

“مشکل گیتی” را بهرام کاظمی کارگردانی کرده و امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، امید روحانی، رامین ناصرنصیر و فریبا نادری دیگر بازیگران آن هستند.

“مشکل گیتی” داستانی طنازانه درباره مشکلاتی را روایت می کند که درگیری بیش از حد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای یک زن و شوهر ایجاد می کند.

“مشکل گیتی” با پخش رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی روی پرده رفته است.