1

یکی از شرکای فیلمیران ادعای سه هفته قبل سرتیپی را زیر سوال برد⇐فیلمهای خوبی برای نیمه دوم در نوبت اکران‌اند

سینماروزان:  سه هفته قبل بود که علی سرتیپی مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران زنگ خطر را برای اکران نیمه دوم سال به صدا درآورد و از پتانسیل پایین فیلمهای باقیمانده برای جلب مخاطب گفت(اینجا را بخوانید)

اظهارنظری که با انتقادات مختلفی مواجه شد و برخی سینماگران را به تکاپو واداشت تا در محافل خصوصی سخنان سرتیپی را نقد کرده و از او بخواهند به جای مرثیه سرایی برای اکران فقط نیمی از سالنهایی که به آثاری همچون «نهنگ2» تخصیص میدهد را در اختیار آثار خوش ساخت قرار دهد و آن گاه اگر اینها نفروختند وضعیت قرمز اعلام کند.

به گزارش سینماروزان حالا غلامرضا موسوی از شرکای سرتیپی در فیلمیران در خلال گفتگویی که با «ایسنا» داشته به صورت کاملامستقیم با ردّ نظر سرتیپی از این گفته آثاری پشت خط اکران مانده اند که میتوانند با استقبال مواجه شوند.

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه فیلم های سینمایی خوبی در 6 ماهه دوم سال 96 در نوبت اکران هستند، بیان کرد: در ادامه سال 96 بعضی کارهای جدی‌ای خواهیم داشت که احتمال می‌دهیم با استقبال خوبی روبرو شوند و فقط فیلم‌های کمدی نیستند که مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرند.

موسوی با اشاره به اقبال مخاطبان نسبت به فیلم «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله بیان کرد: درصد استقبال از فیلم‌های کمدی به دلیل سهل الوصول بودن، جذاب بودن و اینکه باعث تمدد اعصاب می‌شود بیشتر است. اما از فیلم‌های دیگر هم استقبال خوبی می‌شود.