1

یادمان فیلم توقیفی سامان مقدم روی آنتن زنده+عکس

سینماروزان: علی ضیاء مجری برنامه صبحگاهی شبکه یک یکشنبه 10 اردیبهشت در حالی که «فرمول یک» را در فضای باز و زیر باران اجرا می کرد، میزبان امیرحسین آرمان بازیگر بود که با دوچرخه وارد استودیو شد.
به گزارش سینماروزان حضور آرمان فرصتی شد برای آن که یادی شود از «صد سال به این سالها» فیلم توقیفی سامان مقدم که به دلیل همنام بودن کاراکتر اصلی با «ایران» و گرفت و گیرهایی که این کاراکتر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه میکند به محاق رفت.
امیرحسین آرمان که در کمدی آماده اکران سامان مقدم یعنی «نهنگ عنبر2» بازی کرده با اشاره به این حضور گفت: در «نهنگ عنبر2» نقشی به یادگار نقشی که در «صد سال به این سالها» فیلم توقیف مانده سامان مقدم داشتم بازی کردم.
از 14 سالگی عشق را تجربه کردم
آرمان درباره اینکه چند سال پس از سینما وارد تلویزیون شده، اظهار کرد: تلویزیون بیننده و مخاطب بیشتری دارد اما دوست داشتم اولین کاری که در این رسانه دارم، خیلی خوب باشد، چون اولین برخورد و خاطره ای که از من در ذهن مردم می ماند برایم خیلی مهم بود. در سینما هم کارهایی داشتم که با بدشانسی و توقیف و اکران نشدن مواجه شد.
وی درباره اینکه قیافه اش به مرفهان بی درد می خورد، گفت: مادرم فرهنگی و پدرم مهندس برق بوده است و هر دو هنوز هم دارند کار می کنند. البته دیگر در مهرشهر کرج پیش آنها زندگی نمی کنم و در تهران زندگی می کنم.
بازیگر «پریا» با بیان اینکه از 14 سالگی عاشق شده، ادامه داد: نمی شود گفت امسال ازدواج می کنم یا نه، فقط می دانم هنوز پیش نیامده است.
آوازخوانی برای تیتراژ «فرمول یک»
آرمان همچنین خبر داد: آهنگ جدیدی دارم که اگر مجوزش بیاید منتشر می شود، برای تیتراژ «فرمول یک» هم کاری آماده می کنیم که بعد از ماه مبارک رمضان با ترانه ای از احمد امیرخلیلی و تنظیم و آهنگسازی امیرعلی بهادری و صدای من پخش خواهد شد.
این بازیگر درباره حضور در سریال نوروزی شبکه دو گفت: بعد از «پریا» بازی در سریالهای مختلفی به من پیشنهاد شد. یک بار داشتیم با آقای سهیلی زاده صحبت می کردیم که درباره سریال «مرز خوشبختی» که بنا بود در نوروز پخش شود برایم توضیح داد. دیگر قرار بر حضور من در این سریال شد و مجموعه طنز را هم تجربه کردم.
آرمان با اشاره به اینکه اهل دوچرخه سواری، شنا و تنیس است، درباره بی حاشیه بودنش بیان کرد: نمی دانم باید به اینکه حاشیه ندارم افتخار کنم یا مایه شرمساری ام باشد، چون حالا اکثرا در حاشیه هستند! ترجیح می دهم بیشتر کار کنم تا اینکه درگیر حاشیه شوم، همواره هنرمندان بزرگ ما نیز بی حاشیه بوده اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به سیمرغ فکر نمی کنم و جزو دغدغه هایم نیست. جوایز بین المللی برایم ارزشمند هستند.
این بازیگر در پایان خطاب به ضیاء اظهار کرد: امیدوارم فرهنگ دوچرخه سواری در شهر بین مردم جا بیفتد، از مردم بابت همراهی شان تشکر می کنم و از تو بابت دعوت من به این برنامه باحال.
امیرحسین آرمان در «فرمول یک»
امیرحسین آرمان در «فرمول یک»