1

گلایه همسر اصغر شاهوردی از حسین صابری و محمود فلاح⇐چرا تهیه‌کنندگانی که پروژه‌شان باعث خانه‌نشینی اصغر شد، هیچ سراغی از ما نگرفتند؟؟

سینماروزان: اصغر شاهوردی صدابردار باسابقه سینما بیشتر از ده سال است که خانه‌نشین شده و عوارض حادثه‌ای را تحمل می‌کند که حین کار در پروژه‌ای با نام “چراغی در مه” را متحمل شد. شاهوردی بر اثر حادثه‌ رانندگی مربوط به فیلم “چراغی در مه به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی، دچار عارضه مغزی و زمین‌گیر شده و سیزده سال است که همسرش، تر و خشکش می‌کند.

اشرف افشاری همسر اصغر شاهوردی با گلایه از آنها که اسباب وضعیت شوهرش شدند به ایسنا گفت: هرچقدر امثال داریوش مهرجویی و احمد میرعلایی هوای ما را داشتند تهیه‌کنندگان “چراغی در مه”(حسین صابری و محمود فلاح) توجهی بهمان نکردند.

همسر شاهوردی ادامه داد: احمد میرعلایی مثل برادر همراه ما بوده و داریوش مهرجویی هم که همیشه لطف داشته و بسیار زیاد شاهوردی را دوست دارد؛ اما از آن طرف برخی‌ها مثلا تهیه‌کننده‌هایی که در آن حادثه مقصر بودند و پروژه‌شان باعث خانه‌نشینی اصغر شد، در سال‌های گذشته هیچ سراغی دیگر از ما نگرفتند و حتی یک بار نیامدند بگویند چطور روزگار می‌گذرانید؟ در شرایطی که وقتی روزی دو بار بچه‌ای را تر‌و‌خشک کنی خسته می‌شوی، ولی این وضع ما 13 سال است که ادامه دارد!!

اشرف افشاری درباره نیاز این روزهایش گفت: وقتی این مصیبت سر ما آمد، من ۴۷ساله بودم و حالا ۶۰ساله و دیگر توان جسمی ندارم. تا به حال بیشتر از نظر روحی افسردگی داشتم، ولی الان توانایی‌ام کم شده، کمرم خم شده و با زانو‌درد شدید به یک پرستار یا فردی نیاز دارم که کمک‌حالم باشد.

وی ادامه داد: من ۱۳ سال با افتخار از هنرمندی که هیچ تحرک و کنترلی ندارد، پرستاری می‌کنم؛ اما آیا وظیفه انسانی سینما این نیست که به فکر هنرمندی باشد که در همین سینما به چنین وضعی گرفتار شده است و واقعا نیاز داریم به یک پرستار حاذق! در مجموعه مدیریت سینما کسی هست یاریمان کند؟؟

اصغر شاهوردی در کنار همسرش
اصغر شاهوردی در کنار همسرش