1

گلایه بهروز وثوقی از فصل کرگدن!+شرح آخرین آرزوی این هنرمند

سینماروزان: بعد از مهاجرت به ایالات متحده، به توصیه رضا بدیعی در چند سریال بازی کردم ولی هیچ کدام آن چیزی نبود که مرا راضی کند! متاسفانه مدیر برنامه‌ای که انتخاب کرده بودم هم مرا میفرستاد برای رل‌های تروریست و این جور چیزها…

#بهروز_وثوقی بازیگر توانای ایرانی با بیان مطلب فوق به مجله چلچراغ گفت: در نهایت تصمیم گرفتم که دیگر بازی نکنم و با خودم گفتم همان رل‌هایی که در ایران بازی کردم، کافی است و در نهایت هم به رضا بدیعی و هم به مدیر برنامه ام گفتم اگر باز رل تروریست می‌خواستند مرا صدا نکنند.

این بازیگر ادامه داد: البته کارهایی هم کردم مثل #ابوالهول با کارگردانان بزرگ ولی باز دیدم آن چیزی نیست که مرا راضی کند در نتیجه کلا رها کردم و بیخیال شدم.
بهروز وثوقی با اشاره به بازی در #فصل_کرگدن ساخته #بهمن_قبادی گفت: گفتم اگر کاری کردم که کردم و اگر نکردم الان دیگر سخت است که کارهای سطحی کنم مگر اینکه داستانی پیشنهاد شود که دوست داشته باشم. داستانی بود برای بهمن قبادی که به نظرم خوب آمد ولی یک دفعه داستان عوض شد و باهاش متاسفانه کار کردم. رلی بود که خیلی دوست داشتم کار کنم و آخرین کاری بود که کردم.

وثوقی درباره #فصل_گرگدن که در آن با مونیکا بلوچی و آرش لباف همبازی بود، بیان داشت: نقش را دوست داشتم ولی فیلم، فیلمی نبود که بپسندم. کار که فیلمبرداری شد به دلیل اینکه کار سه مونیتور داشت که یکی را از ایران آورده بود که فیلم را مونتاژ کند، یکی را از ترکیه گرفت که ادیت کند و خودش هم دوباره ادیت کرد. در نهایت فیلم بی سر و ته و چیز عجیب و غریبی شد برای خودش!!

بهروز وثوقی پیرامون آخرین آرزوی خود اظهار داشت: اگر فرصتی داده شود و برگردم ایران و چند نفر را آن طور که خودم دلم میخواهد و آن طرف که خودم تجربه کردم تربیت کنم و تجربیاتم را در اختیارشان بگذارم، خیلی خوب می‌شود چون دیگر اگر هم برگردم نه اینکه بیایم کار فیلم کنم بیایم لااقل این تجربیات را در اختیار جوانترها بگذارم؛ آن هم به صورت مجانی!!

گلایه بهروز وثوقی از فیلم فصل کرگدن
گلایه بهروز وثوقی از فیلم فصل کرگدن