1

گلایه بازیگر “آژانس شیشه ای” از اختلاسگران ظاهرالصلاحی که موجب تمسخر ارزشها شده اند⇐جوانان این دوران رسماً ما را مسخره می‌کنند و هیچ جوابی هم نداریم/به من می‌گویند حاجی وقتی سیّدتو کشتند؛ چیزی هم به تو دادند؟؟

سینماروزان: بازیگر کاراکتر “احمد کوهی” در “آژانس شیشه ای” به گلایه از اختلاسگران ظاهرالصلاحی پرداخته که با افعال شان موجب تمسخر ارزشها توسط جوانان شده اند.

قاسم زارع بازیگر باسابقه با اشاره به ماندگاری “آژانس شیشه ای” به تسنیم گفت: “آژانس شیشه‌ای” یکی از شاهکار‌های سینمایی دفاع‌مقدس است؛ به همین دلیل همه بازیگرانش دیده و در ذهن مردم ماندگار شدند.

زارع ادامه داد: خیلی دردناک است که برخی از جوانان امروزی، به تمام اتفاقات گذشته، می‌خندند؛ مثلاً به من می‌گویند «حاجی سیّدتو کشتند؛ چیزی هم به تو دادند» رسماً ما را مسخره می‌کنند و هیچ جوابی هم نداریم!

این بازیگر افزود: چه چیزی باید به این جوان گفت که در جریان اختلاس و زد و بند و اتفاقاتی از این دست قرار می‌گیرد؛ شاید بخشی از این رفتار‌ها را در فیلم «نفوذی» دیدیم و نقش “جورابچی” گونه‌ای واضح از این تناقض در رفتار، گفتار، عقبه و سبقه است ولی تا پاسخی برای جوانان نداشته باشیم باز هم باید این حرفها را بشنویم.