1

گلایه‌های یک بازیگر از بدحسابی‌ در پروژه‌های تلویزیونی⇐چرا ساز و کاری جدی برای وصول دستمزد بازیگران و عوامل سریالهای تلویزیون وجود ندارد؟/عجیب است که تهیه‌کنندگان بدحساب همچنان از سازمان پروژه می‌گیرند!/جعبه کفش جلوی خانه‌ام پر شده از چک‌های برگشتی پروژه‌های مختلف!!

سینماروزان: در روزهایی که صداوسیما اصرار دارد به تولی‌گری شبکه خانگی، کم نیستند بازیگران و عوامل سریالهای تلویزیونی که گلایه دارند از بدحسابی‌های مالی در پروژه‌های تلویزیونی!!

رامین ناصرنصیر ازجمله بازیگران سریالهای تلویزیونی است که بدجوری دلخور است از بدحسابی برخی پروژه‌های تلویزیونی.

ناصرنصیر درباره حواشی دستمزد و قرارداد بازیگران به میزان گفت: واقعیت امر بدحسابی در پرداخت دستمزد بازیگران و قراردادهای آن‌ها قابل پیگیری نیست، به نوعی که اگر من به عنوان بازیگر دستمزدم را دریافت نکنم نمی‌توانم در قبال آن قرارداد کار خاصی انجام دهم.

وی با اشاره به تجربه خود از عدم پرداخت دستمزدش اظهار کرد: من در گوشه‌ خانه ام جعبه کفشی دارم که مملو از چک‌های برگشتی و وصول نشده تهیه کنندگان است!!علاوه بر این چک‌ها در بسیاری از موارد بنا بر اعتماد و دوستی قرارداد لفظی بوده که آن‌ها هم پرداخت نشده است.

این بازیگر ادامه داد: چرا ساز و کار جدی برای وصول دستمزد بازیگران و عوامل سریالهای تلویزیون وجود ندارد؟؟ از طرفی روحیه بازیگران هم به نحوی نیست که کار را به شکایت و شکایت کشی برسانند، زیرا این کار زمان زیادی از آن‌ها می‌گیرد و در نهایت هم بی فایده است. متاسفانه در نهایت کار به جایی می‌رسد که بعد از شکایت حتی باید قید پولمان را بزنیم. من اگر طلبهایم طی سال‌های بازیگری را می‌گرفتم امروز به راحتی می‌توانستم یک آپارتمان بزرگ در تهران بخرم.

وی در همین راستا اظهار کرد: آخرین بار سال گذشته در اثری تلویزیونی به ایفای نقش پرداختم، به هیچ وجه دستمزدم پرداخت نشد و همه خودشان را کنار کشیدند، نکته عجیب آنجاست که با وجود بدحسابی آن تهیه‌کننده همچنان مشغول فعالیت است و با وجود بدقولی و بدحسابی هیچ فردی جلوی فعالیت وی را نمی‌گیرد و همچنان از سازمان، پروژه می‌گیرد.