1

گفتگوی رشیدپور-روحانی صدای مجری احمدی‌نژاد را هم درآورد⇐با یک بیستم نفرات شما، گفتگوهای احمدی‌نژاد را ضبط کردیم!

سینماروزان: گفتگوی دوم بهمن ماه رضا رشیدپور با حسن روحانی رییس جمهور در این یک هفته ای که از انجام آن گذشته واکنشهای مختلف داشته و هر که به ظن خود درباره آن اظهارنظر کرده است.

به گزارش سینماروزان تازه ترین اظهارنظر را محمدرضا تقوی‌فرد از مجریان قدیمی تلویزیون انجام داده است؛ تقوی‌فرد با نگارش یادداشتی با استناد به یکی از سخنان رشیدپور از حجم بالای نیروی تولید برنامه گفتگوی اخیر با رییس جمهور ابراز تعجب کرده و مدعی شده گفتگوهای دوران احمدی‌نژاد با یک بیستم نفرات فعلی ضبط شده است.

متن یادداشت این مجری قدیمی تلویزیون که مجری چند گفتگو با احمدی نژاد بوده را بخوانید:

مجري و روحاني؛
هفلشتا؟ پلنگ و شيش تا!

چند روز پيش همكار خوبم جناب آقاي رشيدپور ، مجري برنامه گفتگوي اخير با حجت الاسلام حسن روحاني ، براي دفاع از زنده بودن برنامه اي كه برخي مخاطبان معتقد بودند توليدي بوده است، گفت: هفتصد هشتصد نفر درگير اين برنامه و مشغول كار بودند تا اين برنامه زنده پخش شود.

به نظر بنده اگر همكار خوبم هنگام اجراي برنامه به زمان اشاره مي كرد، بدين ترتيب  باورپذيري زنده بودن برنامه را براي مخاطب بيشتر مي نمود. البته من معتقدم كه سخن همكار عزيزم صحيح و برنامه زنده بوده است و نيازي به گواه گرفتن آن هفتصد هشتصد نفر – كه درگير پخش مستقيم برنامه رييس دولت دوازدهم بودند – نيست.

در اينجا يك نكته با ارزش و جالب ديگري وجود دارد كه طرح آن عاري از لطف نيست.

بنده در بهار١٣٩٠ مجري برنامه گفتگوي مستقيم با رييس جمهور محمود احمدي نژاد بودم و پيش تر و پس از آن حتي در جلسات دولت دهم حضور يافته و با حضور معاون اجرايي رييس جمهور و وزرا و حتي استانداران، ميزان پيشرفت مصوبه‌هاي سفر استاني دولت را از نزديك و در مقابل دوربين زنده و معرض مردم پيگيري مي كرديم. نكته اينجاست كه آن زمان شرايط راحتي فراهم شده بود تا رسانه‌ها با رييس جمهور و دولتمردان گفتگو كنند. در مصاحبه‌هاي مستقيم و زنده كه واحد سيار تلويزيون به محل نهاد رياست جمهوري مي رفت نيز با نيروي انساني به مراتب كمتر – حدود  يك بيستم  يعني پنج درصد اين هفتصد هشتصد نفري كه فرموديد مشغول خدمت براي تهيه برنامه حجت الاسلام حسن روحاني هستند- كار انجام مي‌شد.

خوب است جهت مزيد اطلاع آن همكار ارجمند عرض كنم؛ دست اندركاران ضبط و پخش مصاحبه هاي اخير محمود احمدي نژاد كه بنده مجري آن بودم  و در فضاي مجازي منتشر شد، يك درصد آن هفتصد هشتصد نفري كه براي پخش برنامه حجت الاسلام روحاني مشغول بودند هم نيست.

اي كاش «حالا خورشيد»! هم حال خورشيد را داشت! و صريح به مردم مي گفت ؛ جسارتا !!! آفتابه لگن هفت دست! شام و ناهار هيچي؟!