1

«گشت۲» در آستانه ۹ میلیارد فروش/«خوب بد جلف» ۱۱٫۵ میلیارد را رد کرد/«سه بیگانه» بدون تیزر در آستانه ۱٫۵ میلیارد قرار گرفت+آمار کامل فروش

سینماروزان: رقابت دو کمدی «خوب بد جلف» و «گشت2» در بالای جدول فروش جدی تر از قبل شده است. «گشت2» توانسته در آستانه 9 میلیارد فروش قرار گیرد و «خوب بد جلف» 11.5 میلیارد را رد کرده است و در این شرایط به نظر می رسد «گشت2» که یک ماهی دیرتر از «خوب بد جلف» روی پرده رفته بتواند خیلی زود این فیلم را پشت سر بگذارد.

«سه بیگانه» تنها فیلم ممنوع از پخش تیزر تلویزیونی نوروز است که توانسته فروش خود را در آستانه 1.5 میلیارد قرار دهد و اقبال بخصوص در شهرستانها باعث شده فیلم روزبروز دامنه مخاطبانش افزایش یابد.

«ماجرای نیمروز» که ارگانی ترین فیلم روی پرده است و از فارابی تا حوزه هنری و تصویرشهر برای تولید آن یاری کرده اند و فارغ از تبلیغات تلویزیونی فراوان، بیلبوردهای خوبی هم به آن تخصیص یافته رقم فروش 2 میلیارد را پشت سر گذاشته است.

قعرنشینان جدول فروش همه به مانند سه هفته اخیر «یک روز بخصوص» متعلق به همایون اسعدیان رییس شورای صنفی نمایش  و «آباجان» هاتف علیمردانی هستند؛ فیلمهایی که از همان نمایشهای سرد جشنواره ای هم میشد چنین سرنوشتی را برایشان متصور شد.

آمار کامل فروش تا ابتداي جمعه ۱8 فروردین ۱۳۹۶ به شرح زير است:

(تمام ارقام به تومان است)

–خوب بد جلف 11 میلیارد و 530 میلیون (51روز)

–گشت(۲) 8 میلیارد و 820 میلیون(23روز)

–ماجرای نیمروز 2میلیارد و 360 میلیون (23روز)

–سه بیگانه 1 میلیارد و 400 میلیون (30روز)

–مبارک 1 میلیارد و 350 میلیون (52روز)

–آباجان 810 میلیون(23روز)

–یک روز بخصوص 590 میلیون (23روز)