1

کمدی های “مشکل گیتی” و “آس و پاس”؛ پیشتاز جلب مخاطب در اولین روز از ماه ربیع الاول

سینماروزان: حلول ماه ربیع الاول با اقبال مخاطبان به فیلمهای مفرح همراه بود و شرایط تخصیص سانس فوق العاده به کمدی های روی پرده فراهم شد.

به گزارس سینماروزان استقبال مخاطبان از کمدی-اینترنتی “مشکل گیتی” در دومین آخر هفته ای که فیلم روی پرده است همچنان ادامه یافت و از آن سو کمدی-فانتزی “آس و پاس” نیز توانست در جلب مخاطب موفق باشد.

ساختار مفرح اثر و بازیهای مثلث “حمید فرخ نژاد-رویا نونهالی-یکتا ناصر” در کنار بار داستانی به روز و مرتبط با دردسرهای فضای مجازی در “مشکل گیتی” سبب ساز آن شده که پنجشنبه یازدهم آذرماه پردیسهای مختلف پایتخت برای فیلم سانس فوق العاده ایجاد کنند.

پردیسهای آزادی، زندگی، کوروش، ملت و اریکه از جمله پردیسهایی بودند که اقبال مخاطبان آنها به کمدی “مشکل گیتی” خیلی خوب بود و موجب تخصیص سانسهای فوق العاده شد.

کمدی-فانتزی “آس و پاس” آرش معیریان که داستانی افسانه ای مبتنی بر ماجرای “غول و چراغ جادو” را محور خلق درام کرده با بازی سحر قریشی، محمدرضا هدایتی، بهاره رهنما، مهران غفوریان و محمدرضا شریفی نیا نیز در اولین روز ربیع الاول در پردیسهای زندگی و کوروش و مجموعه سینمایی ماندانا به سانسهای فوق العاده رسید.

“آس و پاس” با پخش پویافیلم روی پرده رفته است و “مشکل گیتی” با پخش رسانه فیلمسازان و هر دو فیلم نیز از حداقل امکانات حمایتی تبلیغاتی در محیطهای شهری و رسانه ملی روبرویند.