1

کمدی سازی یک “روحانی” با حمایت تهیه کننده فیلم توقیفی “صد سال به این سالها”!!

سینماروزان: در سالهای اخیر فارغ از آن که کاراکتر روحانی به بسیاری از آثار طنز و غیرطنز سینما و تلویزیون راه یافته است با برخی از روحانیون علاقمند به فعالیت حرفه ای در حیطه تولید محصولات نمایشی هم روبرو بوده ایم.

حجت الاسلام امید آقایی جلیانی از جمله روحانیون علاقمند به فیلمسازی است که پیشتر تجربه ساخت فیلم ویدیویی “آن روی سکه”  را هم داشته است.

این روحانی که به گفته خودش بعد از تماشای ادعاهای شان استون در برنامه “راز”نادر طالب زاده(!!) عزم کرده کارگردان شود و اصرار عجیبی هم دارد که با لباس روحانیت پشت دوربین ظاهر شود، به تازگی قصد کرده اولین فیلم سینمایی خود را در گونه کمدی بسازد.

«ورود و خروج ممنوع» نام این کمدیست که حجت الاسلام آقایی، خودش متن کار را نگاشته و به عنوان تهیه کننده، مرتضی شایسته مدیرعامل هدایت فیلم را کنار خود دارد.

«ورود و خروج ممنوع» داستان یک روحانی را روایت میکند که مسئول عقیدتی یک زندان است و حین برخورد با چند زندانی گرفتار است که اتفاقاتی کمدی برایش رقم میخورد.

مرتضی شایسته که حمایت از تولید فیلم اول یک روحانی را برعهده گرفته یک فیلم توقیفی با نام “صد سال به این سالها” را که مدتهاست به محاق رفته در کارنامه دارد.

باید منتظر ماند و دید همکاری مرتضی شایسته با یک روحانی و کمک به ورود رسمی جامعه روحانیت به حیطه کارگردانی، سبب ساز حل مشکل “صد سال به این سالها” خواهد شد یا خیر؟؟؟