1

کمتر از ۳ ماه بعد از افزایش ۲۵درصدی قیمت بلیت⇐حالا افزایش ۳۰درصدی قیمت بلیت سینماها به بهانه نمایش فوتبال!!!

سینماروزان: کمتر از سه ماه بعد از افزایش 25درصدی قیمت بلیت سینماها و رساندن سقف قیمت از 12 به 15هزارتومان به بهانه سال جدید، حالا به بهانه پخش مسابقات فوتبال در سینماها یک افزایش 30درصدی در قیمت بلیت سینماها رخ خواهد داد و هر که بخواهد در سینما فوتبال ببیند باید بلیت 20هزارتومانی بخرد!!

به گزارش سینماروزان محمدقاصد اشرفی رییس انجمن سینماداران با اعلام رقم بلیت مسابقات فوتبال به «ایلنا» گفت: : قیمت پیشنهادی سینماداران برای هر سانس برای هر نفر ۲۰ هزار تومان است البته ممکن است این قیمت تغییر کند اما قطعاً از ۲۰ هزار تومان بیشتر نخواهد بود. بلیت فروشی این مسابقات به‌صورت اینترنتی خواهد بود و زنان، مردان و خانواده‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر به تماشای مسابقات فوتبال در سینماها بنشینند.

اشرفی درباره اینکه مسابقات فوتبال در کدام سالن‌های سینما به نمایش درخواهد آمد، گفت: همه سالن‌های سینما می‌توانند مسابقات را پخش کنند اما برای پردیس‌های سینمایی و سینماهایی که چند سالن دارند، سقف تعیین کرده‌ایم. پردیس‌های سینمایی که مثلاً ۵ سالن دارند فقط می‌توانند در ۲ سالن فوتبال نمایش بدهند.

اشرفی با بیان اینکه جدول تعیین سالن‌های سینمایی به‌زودی منتشر می‌شود ادامه داد: در سینماهای  سرگروه، سالنی که به عنوان سرگروه اعلام شده، مسابقات فوتبال را نمایش نمی‌دهند و فقط در سالن‌های زیرگروه مسابقات پخش می‌شود. در پردیس‌های سینمایی نیز سالن سرگروه نباید مسابقات فوتبال را نمایش بدهد بلکه باید سالن دیگری به این امر اختصاص پیدا کند.

محمدقاصد اشرفی خاطرنشان ساخت: مجوز نمایش مسابقات جام جهانی روسیه در سالن‌های سینمایی از سوی وزارت ارشاد صادر شده و فعلاً با نمایش ۶ مسابقه موافقت شده است. از این ۶ مسابقه، ۳ مسابقه به بازی‌های ایران اختصاص دارد و ۳ بازی دیگر هنوز مشخص نشده است. رایزنی‌های لازم با نیروی انتظامی انجام شده و نیروی انتظامی موافقت و تمایل خود را برای برگزاری این برنامه در سینماها اعلام کرده است اما ما همچنان منتظر مجوز رسمی و مکتوب نیروی انتظامی هستیم.