1

کمتر از دو ماه بعد از «رسانه میلی» خطاب کردن صداوسیما⇐برادران جلیلوند برای تلویزیون سریال می‌سازند+فیلم

سینماروزان: وحید جلیلوند کارگردان «بدون تاریخ بدون امضاء» از جمله سینماگران برنده اختتامیه جشنواره سی و پنجم فجر بود که در حرکتی هماهنگ با برخی دیگر از برندگان به انتقاد از صداوسیما پرداخت و حتی این رسانه را «رسانه میلی» قلمداد کرد.

به گزارش سینماروزان جالب اینجاست که این «رسانه میلی» خطاب کردن صداوسیما به خاطر نقدهایی بود که برنامه «هفت» به چینش نامزدیهای جشنواره داشت؛ یعنی همان موضوعی که بسیاری از رسانه های مستقل و البته سینماگران نیز از آن گلایه کرده بودند و شاید اگر آن نقدها نبود یکی مانند جلیلوند اصلا شانس این را پیدا نمی کرد که برنده بهترین کارگردانی جشنواره شود.

با این حال جلیلوند شاید به دلیل کم تجربگی در حیطه سینما و عدم آشنایی به تأثیرگذاری نقدهای این چنینی در اختتامیه فجر به جای تشکر از نقدهای زمینه ساز جایزه، هم از خجالت «هفت» درآمد و هم صداوسیمایی را که عمده فعالیتهایش از نویسندگی تا اجرا و صداپیشگی برای این رسانه بوده را «میلی» خطاب نمود!!!

حالا خبر رسیده این کارگردان کمتر از دو ماه بعد از «رسانه میلی» خطاب کردن صداوسیما در اختتامیه جشنواره فیلم فجر، بناست برای این رسانه سریالی به نام «بازگشت» را بنویسد. سریالی که به تهیه کنندگی برادرش علی جلیلوند تولید میشود.

اینکه چطور می‌شود رسانه ای «میلی» باشد اما باز هم مایل باشیم برای آن کار کنیم پرسشی است که این کارگردان بلحاظ کارنامه جوان بایستی به آن پاسخ دهد.

برای دیدن آنچه جلیلوند در اختتامیه جشنواره درباره صداوسیما گفته بود اینجا را ببینید.