1

“کلاه قرمزی۹۴” با یک هفته تأخیر روی آنتن می‌رود

سینماژورنال: در حالی که بالاخره و بعد از حرف و حدیث فراوان روز گذشته شبکه دوم سیما رسما اعلام کرد که تولید سری جدید “کلاه قرمزی” به کارگردانی ایرج طمهاسب در حال انجام است اما گویا این مجموعه امسال با یک هفته تأخیر روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماژورنال طهماسب امسال یک مجموعه 22 قسمتی از “کلاه قرمزی” را کارگردانی می کند اما به دلیل تقارن هفته اول نوروز با ایام فاطمیه این مجموعه از انتهای هفته اول یعنی روز ششم فروردین ماه روی آنتن خواهد رفت.

به مانند سالهای گذشته این طهماسب و جبلی بوده اند که در کنار هم نویسندگی متن این مجموعه را برعهده داشته اند و البته که امسال نیز دو عروسک تازه را در این مجموعه رونمایی خواهند کرد.

در قسمتهای مختلف “کلاه قرمزی” چند تن از بازیگران مطرح سینمای ایران و از جمله برندگان سیمرغ بهترین بازیگری مرد و زن یعنی سعید آقاخانی و باران کوثری نیز حضور خواهند داشت. رایزنیهایی انجام شده تا برندگان سیمرغ بازیگری مکمل یعنی سحر دولتشاهی و هومن سیدی نیز به برنامه بیایند.

مجموعه “کلاه قرمزی” در 22 قسمت تولید می شود که حدودا 15 قسمت آن در نوروز روی آنتن می رود و 7 قسمت باقیمانده در مناسبتهای دیگر سال پخش می شود.