1

کدام چهره‌های سینمایی در مراسم تنفیذ روحانی حاضر بودند؟⇐از بازیگر «قلاده‌های طلا» تا تهیه‌کننده فیلم ۳ارگانی شکست‌خورده در انتخابات و…

سینماروزان: مراسم تنفیذ حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رییس جمهور اسلامی ایران در حالی صبح پنجشنبه دوازدهم مردادماه در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر رهبری انجام شد که فارغ از حضور محمود احمدی نژاد کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات96، حضور برخی چهره های سینمایی در آن جالب توجه به نظر می رسید.

به گزارش سینماروزان از جمله این چهره ها محمود عزیزی بازیگر و مدرسی است که در سالهای اخیر در آثاری همچون «قلاده های طلا»، «معراجیها» و «بادیگارد» ایفای نقش کرده است. جالب اینجاست که عزیزی در «بادیگارد» در نقش رییس جمهوری بازی کرده بود که هدف یک حمله تروریستی واقع میشود!

شهریار بحرانی کارگردان «ملک سلیمان» که سالهاست به دنبال تولید قسمت دوم این فیلم تاریخی است و بودجه لازم را پیدا نمی کند، دیگر سینماگر حاضر در مراسم تنفیذ بود.

محمود رضوی تهیه کننده فیلم 3ارگانی «ماجرای نیمروز» که از حوزه هنری گرفته تا فارابی و تصویرشهر وابسته به شهرداری در تولید آن حضور داشتند دیگر چهره حاضر در تنفیذ رییس جمهور دوازدهم به شمار می رفت.

عجیب اینجاست که رضوی نماینده محمدباقر قالیباف کاندیدای انصرافی انتخابات و البته یکی از قطبهای مقابل حسن روحانی در مناظرات بود ولی حالا در تنفیذ حسن روحانی حاضر شده!! آیا او به نمایندگی از شورایعالی تهیه کنندگان در این مراسم حاضر شده؟؟ یا تلاش برای امتداد برخورداری از حمایتهای ارگانهای سینمایی دولتی و از جمله فارابی در دولت بعدی بوده که اسباب این حضور را رقم زده است؟؟

عباس صالحی که از او به عنوان گزینه اصلی وزارت ارشاد دولت دوازدهم نام برده میشود و همچنین محمدمهدی حیدریان رییس فعلی سازمان سینمایی از دیگر چهره های حاضر در تنفیذ حسن روحانی بوده اند.