1

کدام بازیگران در اقتباس نمایشی «بوف کور» ایفای نقش خواهند کرد؟

سینماروزان: محمدعلی سجادی کارگردان جنایی ساز سینمای ایران تصمیم گرفته اقتباسی نمایشی از «بوف کور»صادق هدایت با نام «بوف نه چندان کور» را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

به گزارش سینماروزان مسعود کرامتی، رحیم نوروزی، نازنین کریمی و الهام نامی چهار بازیگر اصلی این نمایش هستند. در این میان مسعود کرامتی که به غیر از بازیگری سابقه کارگردانی آثاری همچون «پاتال و آرزوهای کوچک» و «روز کارنامه» سابقه ایفای نقش در آثاری سینمایی همچون «ضدگلوله»، «سفر به چزابه» و «لاک قرمز» را دارد.

رحیم نوروزی از جمله بازیگرانی است که بیش از تئاتر در تلویزیون حضور داشته و از جمله در سریالهای «پس از باران»، «مدار صفر درجه» و «یادآوری».

نازنین کریمی هم مانند رحیم نوروزی به واسطه تلویزیون شناخته میشود. وی با سریال «دختران حوا» وارد کار بازیگری شد و در سالهای بعد هرچند نقشهایی فرعی در برخی آثار سینمایی داشت اما باز هم به واسطه بازی در یک سریال فیلم تلویزیونی و سریال کار خود را ادامه داد.

الهام نامی از چهره های نوجویی است که البته کارنامه پرباری ندارد. او به جز بازی در سریال «ساعت صفر» با فیلمی ارگانی به نام «چراغهای ناتمام» از محصولات موسسه آوینی در جشنواره سی و پنجم حضور داشت؛ فیلمی که چندان مورد توجه قرار نگرفت.

«بوف نه چندان کور» تیر ماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.