1

کانون عکس اندیشه (فرادید) تور عکاسی لاله زار گردی برگزار می‌کند

سینماروزان/فرزاد دانایی: “تور عکاسی لاله زار گردی”؛ نخستین رویداد حضوری کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماروزان، نخستین رویداد حضوری کانون عکس اندیشه (فرادید) از بدو تاسیس در مرداد ماه سال جاری، با عنوان “تور عکاسی لاله زار گردی” با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

“تور عکاسی لاله زار گردی”، اولین “برنامه تهران گردی” کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می رود که با توجه به ادامه همه گیری ویروس کرونا، در صبحگاه روز جمعه، 19 آذر ماه 1400 با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک برپا می شود.

گفتنی است؛ خیابان لاله زار از خیابان های قدیمی و مرکزی شهر تهران است که در اواخر دوره احمد شاه قاجار و اوایل دوره پهلوی، از نمادهای نوگرایی و هنر ایران به حساب می آمد و “خیابان شانزه لیزه ایران” لقب گرفته بود. گراند هتل، سینما رکس، تماشاخانه تئاتر نصر، عمارت مشیرالدوله، کوچه ملی و مسجد هدایت از جمله مناظر دیدنی هستند که هنوز برای نسل های مختلف مردم، نوستالژی های قدیم را زنده می کنند.
کانون عکس اندیشه (فرادید) در ماه های اخیر، چند نمایشگاه عکاسی به شکل مجازی برگزار کرد هرچند برپایی نمایشگاه های عکاسی به شکل حضوری و رویدادهای عکاسانه با حضور عکاسان در سطح شهر تهران را تا تثبیت اوضاع کرونا در سطح کشور به تعویق انداخت.

عکاسانی که تمایل به شرکت در رویداد به سرپرستی پیام احمدی کاشانی؛ عکاس و راهنمای تورهای گردشگری را دارند، می توانند به صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه (فرادید) به نشانی: @Andisheh.Photo.Club و همچنین، شماره تماس (09023440744) در پیامرسان واتساپ پیام بدهند.