1

کارگردان «هفت ماهگی» بیان کرد⇐با باران کوثری نزد دکتر زنان و زایمان رفتیم/حامد بهداد باید فیلم بسازد

سینماروزان: تازه ترین فیلم زوج حامد بهداد-باران کوثری با عنوان «هفت ماهگی» هرچند بعد از جشنواره و با ممنوعیت پخش تیزرهای تلویزیونی روی آنتن رفت اما روایت ملموسی که فیلم از فراز و فرود زندگی زوجهای جوان ارائه میدهد باعث شد بتواند با توجه مخاطبان روبرو شده و تا اینجا در آستانه فروش 3 میلیارد قرار گیرد.

هاتف علیمردانی کارگردان «هفت ماهگی» درباره روند همکاری با بازیگران اصلی «هفت ماهگی» به «ایلنا» گفت: درمورد باران کوثری ما به اتفاق نزد دکتر زنان و زایمان رفتیم و با ایشان درباره بارداری صحبت کردیم و خانم کوثری پاتالوژی بارداری را درک کرد. اصولا باران کوثری بازیگر توانایی است. درک درستی از بازیگری دارد.

وی ادامه داد: حامد بهداد در «هفت ماهگی» خیلی خوب بازی کرد. او یک بازی متفاوت از خود نشان داد گویی که یک بهداد دیگر است نه همان کسی که منتقدان درباره‌اش می‌گویند تند و بالا بازی می‌کند. بهداد در این فیلم کاملا حسی و کنترل شده بازی کرد. با اینکه او انرژی زیادی دارد و خودم همیشه به او می‌گویم تو باید فیلم بسازی چون خون کارگردانی‌ات بیشتر از بازیگری‌ست.

علیمردانی افزود: حامد بهداد کسی است که پشت مانیتور را به خوبی می‌شناسد. به همین دلیل کار کردن با این افراد سخت است چون تصویری از خود می‌سازند که اگر منافاتی با تصویر کارگردان داشته باشد همه چیز به هم می‌خورد. هم آنها اذیت می‌شوند و هم فیلم بد می‌شود. من در «هفت ماهگی» با حامد تعامل کردم چون خودش ایده داشت. گاهی خودم را کنار می‌کشیدم و گاهی هم او کاملا در خدمت کارگردان بود و گوش می‌کرد و نتیجه هم گرفت.