1

کارگردان فیلمی که با داشتن سرگروه حتی ۲۰۰ میلیون هم نفروخت⇐در کل راضی هستم!!!

سینماروزان: در سینمایی که بیشتر از آن که متکی بر درآمد گیشه و میزان اقبال مخاطبان به آثار، فیلم تولید شود این سرمایه های دولتی و معافیتهای مالیاتی منتج از فعالیت فرهنگی است که بودجه های تولید فیلمها را فراهم می کند طبیعی است با کارگردانانی روبرو شوی که مدام فیلمهای نفروش بسازند و باز هم بتوانند بودجه لازم برای آثارشان را پیدا کنند.

به گزارش سینماروزان 31 شهریورماه فیلمی در سینماها اکران شد به نام “ربوده شده”؛ فیلمی به کارگردانی بیژن میرباقری کارگردان یونیت دوم “محمد..” که از یک طرف نیکی کریمی بازیگر زن شناخته شده سینما را داشت و از طرف دیگر روزبه بمانی ترانه سرای شناخته شده حیطه موسیقی را.

فیلم البته در استفاده از ترانه هایی که بمانی برای یکی از خوانندگان آن طرف آبی به نام داریوش اقبالی سروده بود هم سنگ تمام گذاشت بلکه بتواند مخاطب پسند باشد.

با این حال فروش فیلم علیرغم اکران در سرگروه استقلال بعد از گذشت بیش از 170 میلیون تومان نشد و حالا جالب است که کارگردان فیلم درباره وضعیت اکران به “باشگاه خبرنگاران” گفته است: همه چیز خوب است و از اکران فیلم راضی هستم. به دلیل ماه محرم خیلی از فیلم استقبال نشد، ولی در کل راضی هستم.

جالب است بدانید بخشی از سرمایه تولید “ربوده شده” توسط جوانی به نام روزبه حسینی کارگر تأمین شده بود که خود در گفتگویی بیزنس اصلی خود را خودرو و مواد شیمیایی دانسته بود و در گفتگویی دیگر وضعیت پیش آمده در اکران “ربوده شده” را باعث ایجاد تردیدهایی در ادامه سرمایه گذاریهای سینمایی خود دانسته بود.(اینجا و اینجا را بخوانید)