1

کارگردان فیلمهای تلخ و توقیفی، با یک کمدی سیاه و تلخ به‌دنبال اکران عیدفطر+عکس

سینماروزان: علیرضا امینی کارگردانی که در کارنامه‌اش آثاری تلخ همچون «انتهای خیابان هشتم»، «هفت دقیقه تا پاییز» و «بلوک نه خروجی دو» به چشم میخورد که در این بین برخی از آثارش مانند «بلوک…» دچار توقیف شده‌اند یک فیلم کمدی ساخته است؛ البته کمدی سیاه و تلخ.

به گزارش سینماروزان این کمدی «من دیوانه نیستم» نام دارد که البته در گونه کمدی سیاه و تلخ قرار دارد و تهیه‌کنندگی آن را مرتضی شایسته از تهیه کنندگان قدیمی سینمای ایران و از شرکای موسسه هدایت فیلم برعهده داشته است.

تیم بازیگران «من دیوانه نیستم» که بیشتر یادآور کمدی های تلویزیونی هستند شامل مهران احمدی، برزو ارجمند، پژمان جمشیدی، محمدرضا داودنژاد، محمدرضا هدایتی و مجید صالحی میشود ولی گویا درونمایه فیلم به شدت تلخ و سیاه بوده و در گونه آثار موسوم به جشنواره ای جای می گیرد ولی عدم پذیرش در جشنواره های مطرح باعث شده هدایت فیلم تصمیم گیرد بلافاصله بعد از دریافت پروانه نمایش آن را اکران کند.

مرتضی شایسته درباره وضعیت اکران این فیلم به «فارس» گفت: به تازگی برای فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» در خواست پروانه نمایش کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم بعد از صدور پروانه نمایش به زودی این فیلم را به اکران عمومی در بیاوریم. برنامه‌ای برای حضور این اثر در جشنواره فیلم فجر پیش رو نداریم مگر این‌که علیرضا امینی به عنوان کارگردان این اثر سینمایی در خواست داشته باشد که اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر سینمای ایران باشد.

وی در ادامه اظهاراتش در ارتباط با زمان مناسب اکران این اثر سینمایی گفت: به نظرم تابستان و عید فطر زمان خیلی خوبی برای اکران فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» است. این فیلم یک اثر اجتماعی که درون مایه کمدی دارد و قطعا مخاطب از دیدن آن لذت خواهد برد و از سالن راضی خارج می‌شود. این فیلم بسیار دیدنی است.

من دیوانه نیستم
من دیوانه نیستم