1

کارگردان “تهران ۱۵۰۰” تیزر جشنواره مقاومت را ساخت

سینماژورنال: تیزر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت توسط بهرام عظیمی خالق انیمیشن “تهران1500” و کارگردان انیمیشن، فیلمنامه‌نویس، طراح کاراکتر و کاریکاتوریست ساخته شده است.

به گزارش سینماژورنال این تیزر با ساختاری متفاوت و در قالب انیمیشن طراحی و اجرا شده است و روایت مفهموم مقاومت از دوران انقلاب، دفاع مقدس، قدس، تحولات منطقه و جهان اسلام است.

 این تیزر بزودی از طریق شبکه های مختلف تلویزیونی و نیز، همزمان با جشنواره در سینماهای میزبان آثار این رویداد سینمایی پخش می‌شود.

شایان ذکر است بهرام عظیمی متولد ۱۳۴۵ در تهران، کارگردان انیمیشن، فیلمنامه‌نویس، طراح کاراکتر و کاریکاتوریست است. او فارغ‌التحصیل رشته صنایع‌دستی از دانشگاه هنر تهران بوده و دارای نشان درجه ۲ هنری معادل با فوق لیسانس انیمیشن می‌باشد. از جمله معروفترین آثار او انیمیشن‌های تبلیغاتی راهنمایی و رانندگی (سیاساکتی و داوودخطر)، انیمیشن‌های آقای ایمنی (حسن خطرناکه حسن)، انیمیشن‌های بابابرقی، انیمیشن کوتاه ماسوله و کارگردانی فیلم بلند انیمیشن تهران ۱۵۰۰ است.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار”تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی” به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران ( پردیس سینمایی ملت پایگاه اصلی جشنواره و مجموعه سینمایی فلسطین سینمای مردمی) برگزار می‌شود.