1

کارگردان “ایستاده در غبار” به سراغ طرحی رفت که تاکنون سه کارگردان عوض کرده و به تولید نرسیده!

سینماژورنال: محمدحسین مهدویان کارگردان جوانی که با اولین ساخته اش “ایستاده در غبار” تواناییهای بالایش در سینمای جنگ را نشان داده، بناست یک مینی سریال بسازد.

به گزارش سینماژورنال این مینی سریال “پرواز در ارتفاع صفر” نام دارد که به گفته تهیه کننده اش محمد نشاط، مهدویان مشغول بازنویسی آن است.

محمدنشاط با اشاره به اینکه توافق های اولیه با محمدحسین مهدویان در رابطه با ساخت این سریال ۷ قسمتی انجام شده است به “برنا” گفت: هم اکنون این فیلمساز جوان و خوش آتیه مشغول بازنویسی این سناریو است و اواخر هفته با وی نزد رحمان سیفی‌آزاد می رویم تا با اعلام برآورد هزینه‌های ساخت این اثر به طور رسمی پیش تولید ” پرواز در ارتفاع صفر” را کلید بزنیم.

این تهیه کننده درباره دورنمایش نسبت به این پروژه بیان داشت: جلسات زیادی را با رحمان سیفی آزاد مدیر امور نمایشی سیما به عمل آورده ام که نتایج بسیار خوب و مثبتی در رابطه با ساخت “پرواز در ارتفاع صفر” حاصل شده است.

طرحی که تاکنون 3 کارگردان عوض کرده

به گزارش سینماژورنال “پرواز در ارتفاع صفر” از جمله طرحهای دفاع مقدسی سالیان اخیر است که تاکنون چندین کارگردان عوض کرده است. ابتدا بنا بود بهرام بهرامیان آن را بسازد، سپس سامان سالور به عنوان گزینه کارگردانی معرفی شد و در برهه ای از زمان هم نام ابراهیم شیبانی به عنوان کارگردان این پروژه مطرح شد و حالا هم آن طور که تهیه کننده ادعا کرده است این محمدحسین مهدویان است که بنا شده آن را کارگردانی کند.

طرح اصلی “پرواز در ارتفاع صفر” در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای نوشته شده بود

این مجموعه که بنا بوده با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شود به زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر، یکی را انتخاب کند.