1

کارگردان اولین فیلم با بازی شادمهر: از ساخت “پر پرواز۱” هم پشیمان هستم چه برسد به اینکه بخواهم “پر پرواز۲” را بسازم

سینماژورنال: به تازگی داوود ناقور رفیق قدیمی شادمهر عقیلی از رایزنیها برای بازگشت وی به ایران و بازی در قسمت دوم “پر پرواز” خبر داده است. ناقور حتی از این گفته که فیلمنامه قسمت دوم این کار نوشته شده و به ارشاد ارائه گشته است.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال با این حال خسرو معصومی کارگردانی که حدودا 15 سال قبل “پر پرواز” را با بازی شادمهر عقیلی کارگردانی کرده بود با اظهار بی اطلاعی از ارسال فیلمنامه برای اداره نظرات به “خبرگزاری صداوسیما” می گوید: من از ساختن «پر پرواز۱» هم پشیمان هستم چه برسد به اینکه بخواهم «پر پرواز۲» را بسازم.

وی گفت: بعید می‌دانم که اجازه بازگشت شادمهر به ایران داده شود و تمام صحبت‌های انجام شده درباره “پر پرواز” را تکذیب می‌کنم.

اظهار بی اطلاعی سخنگوی ارشاد
به دنبال طرح موضوع احتمال بازگشت خواننده مذکور به ایران، حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد!

ایفای نقش در برابر همسر فعلی افخمی

“پر پرواز” در سال 1379 در حالی جلوی دوربین رفته بود که مرجان شیرمحمدی همسر فعلی بهروز افخمی در آن نقش مقابل شادمهر عقیلی را بازی می کرد و شادمهر نیز در آن در نقش خواننده ای ظاهر شده بود که برای گرفتن مجوز آثارش دچار مشکل بود.